Tuesday 28 May 2013

0
Komen

Moddy Sangat

Salam semua readers...
Especially husband aku yang memang sentiasa akan jadi reader pada blog wifenya yang tercinta nie.

Aku sekarang ni duk kat office.
Lepas aku g mengurut minggu lepas aku memang dah rasa macam badan aku ni hilang sikit sengal2.
Semalam aku rasa macam badan aku ni seram sejuk macam nak demam je
Before mandi aku suh laki ES peluk erat2 sebabnya nak bagi panaskan badan.
Semalam lepas je solat Maghrib memang ingat nak tunggu isyak, tapi aku memang tak boleh tahan mata aku ni sampaikan terlena ata riba dia.
Aku ingatkan saja nak baring2 and tak terpk lah plak nak tido.
(padahal time ni memang dah ambil pillow pun.huhuhu).
So aku tertido sampailah pukul 10 baru ES kejutkan untuk solat Isyak.

 lepas je solat aku memang terlelap yang teramat2.
Aku tak boleh nak buka mata dah pun. Sampailah ke Subuh.
Aku tak tahu kenapa sekarang ni memang tiap2 malam aku akan terjaga untuk kencing.
Aku pun heran. Padahal sebelum tido memang aku dah masuk toilet pun.

Pagi ni aku bangun dengan malasnya. Aku tak tahu kenapa tapi memang langsung tak de mood nak datang office apatah lagi nak bersiap2.
Aku memang rasa badan aku lain sangat2. Tak sedap badan.
Time aku solat Duha tadi tetiba je aku nangis.
Aku tak tahu kenapa tetiba je aku rasa macam tersentuh hati

ES baru kol kata dia buat kerja luar then terus balik umah.
Aku rasa nak menangis je sekarang ni sebabnya aku memang tak de hati nak duk office hari ni.
Perasaan aku macam mana pun tak tahu nak cita kat semua.
Rasanya tak boleh nak diluahkan.
Aku rasa macam nak nangis sangat2 hari ni and nak dipeluk je.

ES : sayang, honey buat kija luar ni. Sayang nak honey belikan air mineral? (ada kes aku nak air mineral ni)
Aku : Yup... Honey belikan air mineral erk. bukan air yang dirawat. Beli 2 botol
ES : Besar mana nak nie?
Aku : Yang 1.5 l 2 pun cukup.
ES : okey.. nanti honey belikan. Honey balik umah terus lepas habis kija nie.
Aku : Honey, cayang rasa macam nak balik umah je. Tak nak duk office nie.
ES : Amboi.... suka hati dia plak nak balik2 nie. Sayang bukan kerja macam honey.
Aku : Ok lah... Nanti habis kija tepon sayang semula taw.
ES : ok sayang. Nanti honey call k. Sayang, nasi tadi macam kurang sedap cikit. May b tak cukup bahan kot
Aku : Memang pun. Sayang pun tak leh telan tapi tak mau membazir terpaksa.
ES : hahahahaha... Bukan tak sedap cuma tak sos yang digunakan tak sedap.

Sos 2 sebenarnya aku yang belikan sebab nya aku ingatkan tertulis  ''CILI BOH". Sekali tengok..... "CILI SOS". So, semalam time masak aku gunakan lah cili sos nie. 2 lah yang rasa masakan aku lain cikit.
Memang bengang jugak lah aku rasa.
Kilang yang keluarkan sos 2 memang tak berhati perut

Dah lah cair teramat2 sosnya

Berbalik pada story aku... Kalau ikutkan hati nak je aku balik sekarang. Aku memang langsung tak de keinginan untuk datang office nie.
Aku tak tahu lah kenapa aku ada perasaan cam nie hari ni.
Aku bangun tido pun dalam pkul 6 tau hari ni
Before ni pkul 6 aku dah siap solat Subuh taw....

Perasaan aku sekrang ni memang sedih and sebak... Nak nangis rasanya

No comments: