Tuesday 22 April 2014

0
Komen

6th Read Malaysia

Salam semua... wah... lamanya tak buka blog
Nak kata sibuk boleh tahan lah
Lagi 1 kat opis tak boleh buka sekarang ni
And then kat rumah plak internet lembap
macam siput and aku plak bukan jenis orang yang
mempunyai tahap kesabaran yang terlalu
tinggi untuk tunggu depan laptop ni
Yang lagi fed up bila tunggu lama2,
tetibe je lost connection
Lagi lah hampeh rasanya...

ES memang hebat sebabnya dia memang boleh tahan
and sanggup mengadap laptop berjam2
Bukan berjam2 sebabnya layan internet tapi tunggu
untuk connect ke sesuatu webpage
Wah.... harap baby dalam perot ni ikut sikap ES lah
hahahahaha......

Now... kesinambungan daripada kisah
yang dah pun nak lapuk di telan zaman..
Aku pergi plak keesokannya dan telah membeli 
lebih banyak buku2 dengan harapan aku akan
sentiasa membaca untuk anak aku (kalau rajin).
hahahahha

Tapi memang best teramat.. aku nak u all semua
tengok picture erk.. baru u all semua boleh rasa
keseronokan yang aku katakan.


Aku g sana hari last dah. Tapi kemeriahannya
fuh... memang best lah.
Tengok buku pun terasa teruja.
hahahaha... Ayat macam best student yang hidup
dengan buku je kan

U all nampak x pompuan tudung biru?
that is my sis.. Kebetulan dia datang KL
SO, dia pun ambil lah peluang shopping untuk
children dia yang kuit muit kat Kelantan 2
Dia memang suka lah sebabnya beli without use
her money... Semuanya guna aku punya Baucer Buku



Aku dengan ES memang focus more on children section
sebabnya memang kami nak beli untuk anak sendiri
and juga untuk ank buah belah aku and juga
 belah dia. Buku2 yang dijual bukannya buku cincai2
Semuanya memang buku yang mahal2. Buku chidren siap dengan
music bagai2 taw

Antara buku yang telah aku and ES pilih.
Penuh box kot...Siap lipat2 nak bagi penuh dalam box ni



Okey... actually, kita kena beli box ni dulu dengan harga
1) RM 99.00
2) RM 79.00
Lepas u all dah pilih, boleh lah letak buku sebanyak mana
yang muat dalam box 2. Guna lah sebarang kaedah
yang boleh memuatkan buku yang dah dipilih
kedalam kotak tersebut.
Lepas dah siap pilih and susun cantik2 dalam box
boleh lah u all semua g rap kat table yang
telah disediakan

Sebenarnya kami dah pun beratur tapi malangnya,
sampai je kat kaunter 2 mamat cina bagitaw
yang box ni must be close without force
Sakitnya hati............
So, ES dengan kemahiran yang ada, terpaksa lah
susun semula semua buku2 yang dah diambil
dalam kotak aku dengan kotak my sis.
2 lah yang kami siap bersil bagai2.
Dah tak endahkan orang pun. hahahaha..
Kalau u all tengok, kat sini memang orang akan duduk
je kat tepi2 taw. Ada lh memilih buku, membaca...

Lepas je berjaya rap kan box 2, kami pun keluar lah
dengan jayanya and senang hati
Tapi yang paling sedih, box aku terpaksa keluarkan
2 buku yang aku memang nak sangat and box my sis plak
kena keluarkan 3 buku tak silap aku.

Aku tak angkut apa2 sebabnya aku kan preggy
Mana boleh angkat berat. hahahahaha
Jalan bawa perot je lah. huhuhu

Memang tak rugi aku dapat baucer buku and gunakan
untuk beli benda yang sangat berfaedah
untuk anak sendiri and juga anak buah aku.

No comments: