Wednesday 23 April 2014

0
Komen

Bermain Bola Tampar

Wah..... syoknya game yang dimainkan 
oleh budak2 opis aku.. 
Aku hanya mampu melihat sebabnya perot aku
sedang giat maju kehadapan. hehehe
Teringin jugak nak main tapi tak pe lah
Tunggu lepas deliver je nanti. huhu

Ni lah sebenarnya kelebihan duk tempat tentera
sebabnya kami sebagai penjawat awam di sana
tetap diberi kebebesan untuk bermain ape
game yang kami nak pada hari Jumaat petang
Kiranya lepas solat Jumaat kami semua xpayah bekerja
and boleh release stress dengan main pelbagai
mainan yang telah dirancang.

Game yang dirancang haruslah mendapat 
persetujuan ramai. Sebagai permulaanya,
kami telah mengambil kata sepakat untuk bermain
bola tampar and juga Pocho2.
Memang syok lah. Penganjur kepada permainan ini
mesti lah terletaknya di unit aku. huhuhu...

Tengok lah diorang main...
Wah bukan main semangat
Kije tak de lah plak semangat macam ni.
huhuhuhu


Aku memang menjadi pemerhati bebas sambil
ambil picture untuk share dalam blog aku lah
Kalau aku tak kije kat sini boleh lah tengok
sebagai kenangan bersama mereka
Wahhhh... tetiba plak ayat sedih. hahaha


Ok.... nampak x yang berdiri?
2 adalah tentera taw... Syoknya ni game awam
tapi tentera pun joint gak main
Memang seronok lah.. 

No comments: