Sunday 27 April 2014

0
Komen

Berpindah Unit

Salam semua... Weekend ni buat ape?
Sebelum ni u all semua aka baca kisah aku
bercerita di Tentera Darat.
Tapi berkuatkuasa 1 April 2014 aku telah 
ditempatkan di unit baru. Totally berbeza dengan 
Tentera Darat sebabnya kerja aku sekarang ini 
hanya dikelilingi dengan orang2 awam
Tentera ada seorang 2 sahaja. Tapi aku tetap dalam 
Kementerian yang sama. Tempat lama,
aku kena berhubung dengan tentera tapi kat sini
semuanya orang2 awam macam aku. hehe
Tak de lagi yang beruniform.

So far tempat baru aku ok... Boss memang sporting
and member2 kat sana senang untuk bekerjasama
Yang paling ketara perbezaan aku rasa ianya tempat duduk aku
Kalau sebelum ini aku duk dalam bilik sendiri (ala2 boss)
hahahahha.... Tapi sekarang ni aku duk beramai2 dengan
staf yang lain sebabnya kat sini ramai lagi yang pangkat
tinggi dari aku. hehehe
Tak pe..... kena sedar bukan selamanya kita diatas

Ini lah tempat kerja aku selagi aku berkhidmat
di sini.. hehe

Kat sini banyak unit and aku duk di
Unit Hubungan Antarabangsa dan Pentadbiran

Ni lah nama unit baru aku.... dah tak melibatkan tentera
hehehe...

Bengkel dimana ianya meletakkan semua jenis
penggunaan mesin kat sini..
Tempat aku banyak mesin2 yang perlu digunakan untuk buat
tag lah and macam2.... Tambahan plak uit aku ni
memang totally terlibat dengan pameran2 and
yang paling best LIMA LANGKAWI.

Tempat tentera yang syoknya boleh bermain
di luar pejabat macam contoh bola tampar
tapi kat sini disediakan bilik khas untuk bermain2



Ni ialah pantry. Kat sini lah tempat kami akan
makan2 kalau time rest. Tapi selalunya yang melepak dalam
bilik ni aku je lah sebabnya diorang kebanyakkan
akan makan kat cafe @ kat luar
Aku memang bukan yang jenis suka keluar pun. hehehe

Aku harap aku dapat bekerja dengan baiknya kat sini
dengan dibantu oleh rakan2 yang baru...
ape2 pun aku tak kan lupa kenangan duk Markas LOgistik
Tentera Darat sebabnya banyak kenangan dengan staf2
kat sana and juga banyak aku belajar dari sana.
Thanks for all my beloved staff...

No comments: