Sunday 27 April 2014

0
Komen

Hangout Bersama Keluarga

Weekend ni akak aku datang KL.. datang bawa
semua anak2 and suaminya tercinta
Serta adik aku and juga cousin aku pun ikut sama
Kakak aku datang bersebab...
Sebabnya biarlah dia je yang tahu. hehehehe

Aku keluar melepak2 dengan diorang and
kami decided nak kuar g makan.
Memandangkan dah lama rasanya adik aku
tak datang KL..

Yang syoknya anak buah aku asyik je bertanya pasal baby
aku yang masih dalam perot. Banyak plak soalan yang
ditanya... heran aku.. begitu cepat berkembang IQ budak2 ni

Ni lah anak buah ku yang comel and bijak..

Kami saja melepak di tempat karaoke..
Sebabnya tak tahu nak g mana. Lagi pun
abang ipar kata dah lama tak karaoke. hehehe

Ni my cousin yang nanti akan berjaya ke
Matrik... Gud luck my dear.. Blaja rajin2 ye

Kami semua karaoke, diorang pun sibuk gak lah
Yang kecik 2 c adik yang baru2 nak pandai bercakap
Memang lucu lah dengar diorang berduet.

Ni lah kalah CT taw... Ziana Zain pun tak mampu
lawan kemerduan suara my sis.. hahahaha


Sejak mengandung dah lama tak bergambar. hahaha
Alang2 ada jurugambar yang tak bertauliah,
minta dia lah snapkan

Ni lah adik bongsu aku..

Ish... dah gemuk lah aku.. Ingatkan naik tang
perot je, tapi rupanya semua naik. Sampaikan
berat badan aku pun bertambah dengan jayanya.
Harap2 baby kat dalam pun berkembang dengan sihat


Ni kami bertiga.... Anak buah aku kalut nak masuk gak
Ingatkan nak ambil pic kami adik beradik je
Dari kiri : adik bongsu, kak long and aku

Ramai tanya aku dah berapa bulan and ada yang
setengahnya tak nampak pun aku ni
mengandung. hehehe
Perot kecil.. Nak g scan baby tapi tak tahu bila
Ni dah masuk 7 bulan pun. huhu
2 months to go baby...
Tapi sesiapa yang jumpa aku mungkin akan nampak
aku gemuk sebabnya perot aku tak nampak
sangat tapi chubby memang nampak. hahaha

Tetiba touching plak tengok pic ni.
Macam romantik sangat... padahal tak pon. hahaha
Tapi ape2 pun ES is the best husband
Menjaga aku sepanjang aku mengandung ni
Thanks dear

Diva terkenal di Kelantan

No comments: