Sunday 27 April 2014

0
Komen

Pureen Ware House Sales

Salam semua.. kepada sesiapa yang terbaca blog aku 
hari ni masih berkesempatan untuk 
melawat KIlang Pureen yang memang
super duper lah ramai orang
Aku sendiri tak sangka and juga teruja taw nak pergi beli
barang baby. Tambahan plak aku dah masuk 7 bulan
lagi lah rasanya tak sabar nak menyambut kelahiran
anak sendiri. hehehe

Aku pergi kilang ni semalam. AKu tahu pun
sebabnya kak ipar aku bagitaw. Memang jauh park sebabnya
jem teruk depan kilang dia.
Memang tak boleh masuk parking rapat. Baju and semua 
kelengkapan baby ada disediakan.
Macam one stop center lah plak.
Aku memang kelabu mata... Nasib ditenangkan oleh
ES. Gud job my dear. Kalau tak memang banyak habis
Sebenarnya aku dah banyak barang2 baby yang dah dibeli
And semuanya aku beli time baby fair.
Hari 2 aku g baby fair kat Midvelly, then g plak
kat KLCC. Sekarang search kat internet pasal 
Baby Fair je lah. hahaha

Ramai sangat orang. Sampaikan
nak jejak kai pun payah. Jalan pun kena
perlahan2 sebabnya ramai sangat
Takut diorang langgar perot. hehe
Nasib ES sebagai protector 

Dia ada banyak section. Ni section pakaian.
Semuaya barangan baby

See.... Harga baju baby hanya RM 3.00 sehelai sahaja
Tak ke gila murah 2? Aku tak ambil banyak sangat
baju sebabnya aku dah banyak beli
Mama pun dah pesan, baby tak perlu beli banyak2
sebabnya cepat besar.
Tapi bila tengok geram je... ES yang banyak memilih


Kalau u all nampak yang beratir panjang kat belakang
sana adalah untuk proses pembayaran.. Yang duduk ni plak
sebabnya keletihan berjalan. haha
Panas 1 hal kat sana. Diorang ambil2 je dulu
then bila duduk baru diorang pilih semula baju2
Nak pilih time berdiri memang tak sempat lah
sebabnya ramai 


Ok... ni section pasal keperluan baby selain
dari baju.. semuanya ada kat sini. Harga memang tak payah
cakap lah. murah sangat2

Ni botol susu.. tak silap aku RM 5.00 kot 1.
Aku tak ambil sebabnya aku dah beli masa Babyfair kat Midvelly
and KLCC ari 2. Tapi aku beli yang storage milk
sebabnya aku memag niat nak fully brest feed



Ni plak beg untuk letak pakaian baby nanti. AKu tak beli sebab
nya kakak aku kata dia ada yang tak buka lagi
Dapat masa dia bersalin dulu.
Mana boleh jimat aku jimat. heheheh


Ni bahagian wet tissue for baby. AKu pun beli gak 1
get ready semuanya sebabnya bersalin memang tak jangka
memang doctor kata 9 bulan tapi semuanya kejadian Allah
so, aku prepare je sebabnya takut terawal
anak sulung susah nak jangka sebabnya sakit macam mana
pun aku tak tahu. Tak de pengalaman

Sebenarnya banyak lagi barangan jualan kat sana tapi aku
tak boleh nak snap sebbanya terlampau ramai orang.
Aku memang berpeluh gila2...Panas sangat
So, aku decided nak focus je dengan pembelian. Bimbang
jatuh HP 1 sebabnya memang ditolak orang je. hehe
Nak berpegang pada ES dah tak dapat sebabnya
ES bawa banyak barang dah

Pada sesiapa yang nak pergi boleh je
sebabnya hari ni last day. Nak update semalam tak dapat
sebabnya aku ikut ES g tournament bowling kat Plaza ALam
Tempat pureen ni kat SHah alam. Persiaran Kerjaya, Jalan U1/17
Berdeatan dengan Glenmerrie.
Kalau tak tahu nenti Google k

No comments: