Tuesday 22 April 2014

0
Komen

Trak Air Tentera Darat Malaysia

Huhuhuhu......
Pelik tak aku punya tajuk?
Sebenarnya aku beia nak update sebabnya
aku yakin u all semua mesti 
kuno macam aku jugak tak penah tengok trak air TD
Aku dapat tengok pun sebabnya i'm a part of 
Tentera Darat.. Tapi aku bukan lah tentera
Kije je dengan tentera. hahahah

Sekarang kan beria2 masalah air yang melanda
KL and juga Selangor. Opis aku memang menjadi mangsa
keadaan. huhuhu.. Dan yang sedihnya kami lah
terpaksa angkut air.. 
As usual,  aku kan preggy so aku berjaya
menyelamatkan dii dari angkut air
hahahaha... Guna air yang telah diangkut
oleh staf2 je. hahahaha
Bukan berniat jahat tapi.... erm.. pk sendiri.

Aku sampai pagi aku dah tengok trak ni 
park sebelah kete aku. Tapi aku buat xtaw je sebabnya
aku memang tak de idea apa benda ni
Bila je semua dah masuk aku tanya lah staf yang
ada kat opis 2.Bila diorang bagitaw 2 
tangki air, apa lagi... terus ambil HP
untuk share dengan u all semua.
Ye lah pelik kot... nama tangki air
tapi siap ada plate number. hahaha
Macam kereta plak

Okey... ni dari pandangan depan
Nampak tak macam tempat yang kena tarik?
Sebenarnya tangki ni kena sangkut kat
lori lain untuk ditarik..

Disebabkan oleh dia ditarik oleh lori lain
so memang kena ada plate number lah
Ni plak secara keseluruhan tangki air ni.
Nampak macam kecil kan? Tapi banyak taw air yang boleh
diisi dalam ni. Tempat isi air kat atas.
kalau u all semua nampak, kat bawah ada wayer
and wayer 2 lah yang menyambungkan tangki ni ke toilet.
Air ni bersih taw sebabnya dewan makan pun gunakan
air yang sama untuk memasak.

Untuk jugak duk kementerian ni sebabnya
banyak benda yang pelik yang aku memang tak pernah
tengok sebelum ni. Hopefully u all semua teruja macam aku juga
bila tengok tangki air TD ni. hahahahaha

No comments: