Sunday 25 May 2014

0
Komen

Malaysia - France Defence 2014

Setelah duk unit baru aku rasa 
macam syok jugak sebabnya banyak benda baru yang 
aku boleh belajar. Sebelum ni aku just buat kewangan
Tapi kat tempat baru, aku buat kewangan sedikit
and juga buat juga tadbir. Macam menganjurkan
kursus pun memang still under aku jugak. 
Yang paling utama, aku boleh berhubung dengan 
orang2 dari negara luar sebabnya
bahagian aku ni banyak menganjurkan
mesyuarat dan berurusan dengan negara luar
untuk memantapkan lagi pertahanan negara

Ni kali pertama aku terlibat dengan 
seminar yang melibatkan antara
negara Malaysia dengan negara Peracis.
Memang syok lah sebabnya dapat borak2 dengan diorang
Baby dalam perot aku pun boleh lah belajar sama
Ni asyik cakap Kelantan and juga bahasa melayu je
heheheehhe..... 

Seminar ni telah berlangsung pada 19 May 2014 di
Wisma Perwira ATM kat KL jugak. Ni adalah seminar 
dimana Malaysia bergabung dengan Perancis untuk 
masing2 memantapkan pertahanan negara.
Yang paling syoknya, aku lucky draw tapi
as a organizer kami tak layak nak joint. 
Hampeh betol.......

Selai tu, ada juga melibatkan beberapa buah syarikat 
Malaysia yang memeng menjual @ mengeluarkan produk 
yang berkaitan dengan pertahanan. Macam contoh life jacket,
teropong and banyak lagi. 

Ni adalah beberapa orang wakil dari
Kedutaan Perancis di Malaysia
Hadiah cabutan bertuah adalah
1) Tiket penerbangan ke Paris (2ways)
2)2 sets Lorrie yang berharga RM 500.00 each

Ni name tag aku lah sebagai wakil dari Malaysia

Ni plak sebagai hadiah @ cenderamata yang dapat dari
pihak diorang. Semua dapat ni

Yang depan sekali ni (pakai spec) aku rasa orang
besar Kedutaan kot sebabnya aku boleh
nampak dia lah orang yang paling busy
and juga semua orang cari dia

Wakil dari Perancis and juga syarikat2 dari sana
untuk membuat hubungan 2 hala dimana melibatkan
pertahanan negara

Discussion about MH370. huhuhuhu

Aku suka tengok muka diorang sebabnya sangat cantik
and juga licin serta bebas jerawat.
Dah lah bentuk tubuh pun cantik.
Fuh....... dengar diorang borak dalam bahasa
diorang lagi best.
And diorang juga siap belajar sedikit
sebanyak bahasa melayu sebabnya diorangkan
kerja kat Kedutaan Perancis di Malaysia
Harus lah tahu bahasa sini.hehehehe


No comments: