Saturday 10 May 2014

0
Komen

Tanah Lot Untuk DIjual

Salam semua kengkawan...
Sekarang susah sangat aku rasa nak update blog kat
opis aku sebabnya di block.
Apa dah.... padahal bukan apa sangat pun
Kalau unit lama dulu memang syok lah
Time tak de kije, ada je cite yang aku boleh
share dengan semua kat sini
Lagi pun ES kata mengandung ni kena lah rajin
memerah otak baru anak pun jadi aktif.
hehehehe... Baik lah sayangku..

Now aku nak share sesuatu yang berjaya
menarik perhatian aku dengan ES
Tanah Lot Untuk Dijual
Sekarang memang rumah mahal gila
sampaikan setengah dari kita tak mampu nak ada aset sendiri
Setengah ke? Rasanya kebanyakkan kot yang tak mampu
sebabnya harga terlampau tinggi.
Sehinggakan ada yang mencecah sampai 1/2 juta kot
Mana lah mampu dengn pelbagai loan
yang sedia ada sekarang ni

Aku pergi d Tesco Ampang dan ada ternampak
booth ni. Pada mulanya aku endah tak endah
tapi ES memang dah nampak beria. Last2 bila degar penerangan and
tengok tempatnya berdekatan dengan rumah aku
sekarang ni. So, kami pun berbincang and juga jatuh hati untuk
beli lot tanah ni. Lagi pun lot tanah je lah yang mampu
buat masa sekarang ni. Rumah kemudian cerita. heheheh
Bagi aku beli lot tanah amat mnguntungkan dan sangatlah 
berbaloi memandangkan harga tanah sekarang
semakin meningkat. Buat aset. Bila ada rezeki lebih pk
nak buat rumah lah plak. AMin....

Bila aku tengok harga yang ditawarkan agak ok
sebabnya kawasan ni tak lah pedalaman sangat
Aku pun duk area sini jugak and kuar g opis kat Setiawangsa
tak de lah jauh sangat pun. Dalam 35 minit je. 
Kalau nak beli sekitar KL memang tak mampu lah. hahaha
So, sesiapa yang berminat jugak dengan tanah ni boleh
lah tengok templet yang aku attachkan ni. 
Tapi tak pasti plak ada lagi ke tak tanah kosong sebabnya
aku berkenan lot No 36 tapi bila aku nak book
rupanya tanah 2 dah pun orang lain ambil.
So, terpaksa aku ambil lot tanah lain.
Nak buat rumah bila 2 aku and ES memang tak pk lagi
Yang paling penting ada tanah sendiri dulu

Sesiapa yang berminat boleh lah contact dengan 
Empireland Resources. Tapi aku memang tak tahu
ada ke x lagi tanah kosong. 




No comments: