Thursday 29 May 2014

0
Komen

Farewell Party

Salam semua... Isnin yang lepas
aku telah menghadiri 1 farewell Part yang telah
diadakan di sebuah restoran yang agak mewah jugak
bagi aku... hahahah
Padahal restoran biasa je pun.Yang penting, ianya bermakna
untuk aku and semua geng2 aku yang telah 
menganjurkannya

Actually ni bukan majli untuk aku je
Ni adalah majlis untuk ramai2 sebabnya
lepas je aku dapat posting, ramai lah plak
yang berjaya mengikut jejak langkah
aku kuar dari tempat tentera 2. hahaha
Nak berubah angin untuk bekerja dengan awam walaupaun 
pada hakikatnya still lagi dengan Kemeneterian
yang sama. hahahaha. Timba pengalama kata orang

Majlis ni telah dibuat kat area Setiawangsa
dekat je dengan opis aku.. huhuhu
Majlis ni untuk meraikan 
1)Kak ira
2) Aku
3)Khairul @ Izwan
4) Kak Ita

Ni antara geng2 yang akan posting, and juga
telah pun posting. Tak pe lah, yang penting
u all semua boleh buka baca blog aku
untuk tahu perkembangan aku dari semasa
ke semasa. hahahah.. 

Ni lah restoran yang aku..
Namanya BLACK CANYON COFFEE

Nama2 menu memang aku tak tahu sebabnya
yang order semuanya datang dari
Kak Ma. Aku and yang lain just
tadah perut je untuk makan. hahaha.
Ni adalah air aku. Nama apa pun lupa. huhuhu



Dari kiri : CC Bahrin yang sentiasa cool,
Kak Ma yang sentiasa bertindak sebagai
seorang kakak and last sekali CC Yati. Aku tak sempat
dengan dia tapi yang penting she is
very nice..

Ni plak Kak Nurul yang memang banyak
menemani aku kalau aku terpaksa
OT atau balik lambat. Dia lah yang selalu
ada dengan aku kat opis sampai
malam.. Thanks kak


Kak Ma lah orang yang paling bagi nasihat
kat aku sepanjang aku duk sana
Bukan setakat aku je, malah semua staff kot
And dia jugak lah antara orang yang
paling rajin memasak di opis.
Sehingga kan boss aku pun suka gila
kat masakah dia. hahahahha... weeeekkkk


Dari kiri : Kak Zu yang tak sentiasa menadah telinga bila
kena bebel kat boss. Orangnya sangat cool. Yang 2 plak Kak
Ira and dia pun ada blog jugak. Dia yang posting paling
awal diantara kami tapi still
contact lagi taw...Sebelah dia husband dia..
Senang2 boleh visit ke page dia Di Sini
 


Ni plak Kak Ita yang sangat lembut
and juga sangat lah setia
Tengah berdarah manis sebabnya tak lama
lagi dia nak naik pelamin dah...


Time kena dengan picture aku mesti buruk je muka
Hampeh betol lah sapa yang ambil picture ni
Actually Izwan yang aku tak kenalkan kat sini
sebabnya Izwan tak de plak pic dia
Izwan ni sifu kewangan kat MK Log taw.
Semua pekeliling dalam kepala otak dia
Tapi dia dapat posting balik
Kelantan. Rezeki dia lah dapat balik kampung awal



Kepada semua..... Thanks sangat sebabnya
menjadi seorang kawan yang sangat setia and
juga sangat baik sebabnya banyak beri bimbingan
and nasihat padaku.. Jangan lupa datang jenguk baby
nanti k. Rumahku sentiasa terbuka untuk anda semua. hahaha
Baby dalam perut pun tak sabar nak jumpa semua
sebabnya u all semuanya yang banyak menenang
time kena marah kat boss. hahahahahaha


No comments: