Saturday 21 June 2014

0
Komen

Fire Drill

Salam semua.. Aku sekarang dah pun masuk
36 minggu kehamilan. Sekarang memang aku dah pun 
terasa penat walaupun perot ku tak besar macam orang
lain. Kiranya aku still boleh lagi pakai beberapa
helai baju kurung. Tapi berat badan aku naik banyak sangat2
hahahaha... Pas bersalin aku memang kena pk nak turunkan
berat badan ke tahap sebelum ini.

Bulan lepas.... ha... lama kau cite ni. 
Baru nak share dengan u all semua
Kat opis aku ada buat demostrasi kebakaran
Biasa lah yang ni. Lagi pun kan memang mana2 opis
perlu didedahkan dengan langkah2 kebakaran
Malang tak berbau.

Sepatutnya waktu ni aku ada wacana ilmu kat Wisma
tapi aku tak dapat nak g sebabnya sangkut dengan latihan
kebakaran ni. hehehehe.. Walaupun mengandung tetapkan gagahkan
diri turun pakai tangga taw. hehehe
Tak pe, bagi senang bersalin orang kata. huhu
Sebenarnya boleh nak buat latihan ni sebabnya sebelum ni
pernah berlaku kebakaran kat sini
tapi latihan mencegah and juga apa yang nak di buat
masa kebakaran langsung tak didedahkan.


Ni tempat berkumpul bagi block aku.
Aku berada di Block B. Bomba dah pun sampai and
tengah check sama ada pili bomba boleh digunakan ke x

Semua block aku berkumpul di padang.
AKu pun berkumpul gak sebabnya kereta aku dah
pun sangkut dengan kereta bomba

Ni dia abang bomba yang datang untuk memastikan
semuanya cukup kat padang

Bomba menyelamatkan seorang daripada staff kami
yang tersangkut dalam kebakaran.
Sedaplah akak 2 duk atas 2... hehehehe


Ni semua tengah tengok demostrasi bomba
and bomba juga memberi pendedahan ini lebih kepada wanita
sebabnya staff lelaki bukannya ramai and juga may be
time 2 tak de kat opis
Memandangkan aku pregnent, so aku just tengok dari jauh je.

antara peralatan bomba yang sempat aku snap.
Korang nampak x tayar kereta 2?
2 lah kereta aku... kan dah kata sangkut dengan
latihan ni. Kalau tak aku memang dah pun sampai ke
wisma and dengar ceramah. hehehehe

No comments: