Sunday 29 June 2014

0
Komen

Kasut Baru

Semenjak aku bertukar unit ni aku sering kali
kena pergi mesyuarat lah, seminar lah, 
bengkel lah. Tapi semuanya mesti lah
kena yang dekat2 and sekitar KL memandangkan
kehamilan aku ni dah pun masuk 9 bulan
Tunggu hari je lah
Tapi Alhamdulillah semuanya berjalan lancar
aku pun boleh lagi nak berjalan, memasak and
lakukan aktiviti2 yang ringan.

Yang paling kerap ialah hadii mesyuarat
Nak cari aku kat opis memang susah lah
Memandangkan kaki aku dah pun sedikit bengkak
and juga kasut2 yang sedia ada dah pun ketat dengan aku
ES belikan aku kasut baru. Suka sangat
hehehehe
Lagi pun sebeum ni aku tak pernah plak pakai kasut
g opis sebabnya masa duk tempat lama
langsung tak pernah hadiri mesyuarat besar2
Sekarang yang chair dato2, jusa B and Jusa C.
So haruslah berperwatakan menarik and menjaga
imej aku sebagai seorang pegawai. hehehehe

Tapi disebabkan oleh keadaan aku yang tengah sarat
ES terpaksa pilihkan aku kasut yang sangat2 flat
Aku pun berkenan jugak cumanya tak nampak terlalu formal
Kata ES beli kasut macam ni memang sesuai dengan
semua jenis baju and juga boleh dipakai
untuk berjalan2 jugak.

Memandangkan tahap kepanasan aku yang tinggi,
ES pilihkan kasut yang ada lubang2 supaya kaki aku
tak perpeluh and tak de lah bau yang kurang menyenangkan
huhuhuu. Good job my dear

2 je lah tapak kasut yang sesuai dengan orang mengandung
yang penting kasut ni sangat lembut and tak menyakitkan
jari2 serta kaki aku yang memang semakin membengkak
Orang kata kalau kaki dah bengkak
masa untuk bersalin dah hampir. Takutnyaaaa.......

Thanks to my dear husband sebab menjadi husband
yang sangat memahami. Actually ES dah lama suruh aku
pakai kasut tapi kasut yang aku ada semuanya heels.
Memang ES tak bagi lah and then dah berapa kali kami
pergi kedai kasut tapi tak de plak yang
berkenan kat hati aku ni. Cerewet lah katakan. 

No comments: