Sunday 29 June 2014

0
Komen

Restoran Absolute Thai

Salam semua... 
First sekali aku nak ucapankan 
Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak
Semoga semua perbuatan, perlakuan yang jahat2 dah ditinggalkan
dan mulakan dengan perlakuan yang boleh mendatangkan
pahala kepada diri sendiri serta orang lain
Tambahan plak, bulan ni adalah bulan yang mulia
Marilah sama2 mengucapkan Syukur kepada Allah kerana
memberi kita peluang yang bermakna untuk
bertemu dengan Ramadhan kali ni.

Now, aku nak share tentang satu restoran yang 
aku and family gi makan pada 2 minggu lepas
Actually time ni kakak aku datang KL, so dia ajak lah
aku and ES g makan kat s restoran ni. 
Terletaknya kat dalam One Utama, Damansara
Senang bangat nak cari kedai dia.

Makanan yang disediakan memang aku boleh bagi
99% tahap kesedapan and juga service yang sangat2
cekap taw. Memang tak de tandingnya service dia
walaupun kat dalam restoran 2 memang penuh dengan customer
Aku rasa may be diorang ada sampai 5 chef 
hahahaha.....Masakan dia sedap and layanan yang bagus
I like that...

Ha... ni lah menu yang ada kat sana
Banyak gila sampaikan u all semua mesti pening
untuk pilih. DIsebabkan oleh my sis yang nak bayar
so, aku just biarkan dia je lah yang memilih
semua menu2 ni. hahahaha

Kat belakang ni lagi banyak menu makanan and minuman
yang disediakan. Aku plak yang teruja tapi
sebabnya my sis dah order pelbagai lauk pauk, so
aku ikutkan saja. Yang penting aku and baby kenyang
hahahaha


Kat bawah ni semuanya antara menu yang telah diorder
So, aku pun apa lagi, menjamu selera dengan rakusnya sebab
memang kelaparan tahap gaban waktu ni
Pagi aku memang sarapan dengan biskut and milo sebabnya
pagi 2 aku teman ES buat kerja dia.Petang plak nak makan
teringat yang my sis suh makan sama2


Actually banyak lagi meny yang diorder tapi memandangkan
ianya sampai sekaligus and kami semua teruja,
aku pun lupa nak snap picture.

At the end of our lunch.................
Licin woooooo.. Sedap and juga memang semua tengah
kelaparan. hahaha
So bagi aku and family memang sangat2 puas hati and berbaloi
makan kat sini. Order air and makanan tak sampai pun
30 minit semuanya dah terhidang

Masa nak keluar aku ada terpandang kat sebuah family
aku nampak muka dia memang familiar sangat2
Rupanya Asyraf Muslim dengan 2nd wife dia and baby dia
Hensem and wife dia comel gak. Baby dia aku tak nampak.

No comments: