Saturday 1 November 2014

0
Komen

Bowling at Metro Point

 Minggu ni ES ada pertandingan bowling yang
dianjurkan oleh budak2 opis dia.
Ramai gak yang joint and aku plak diajak oleh
ES untuk memberi sokongan pada dia
aku sebagai isteri yang solehah mesti lah ikot
hahahahaha...
Padahal suka je nak berjalan. huhu

Aku pun balik awal, ambil anak and terus
bersiap untuk gerak ke tempat bowling. 
Aku saja nak joint sebabnya nak memberi sokongan
pada ES supaya menang tapi hampeh....
kalah gak akhirnya. Tapi rasanya ni kali pertama
ES balik tanpa membawa sebarang hadiah.
Selalunya ada je luck yang memihak pada dia

Sepanjang aku kahwin dengan dia ni, memang semua
tournament yang dia joint akan berhasil.
Entah kenapa kali ni kurang bernasib baik sikit
hehehe.... 

Antara balingan yang dibuat oleh ES
Baligan dia yang kurang menjadi lah jalan macam ni
Kalau tak memang dah melompat2 kalau
dapat jatuhkan semua pin 2

Kemana sahaj Vee pergi aku mesti akan bawakan buku
untuk dia. Aku nak tanamkan sikap suka membaca kat
Vee sebabnya dunia sekarang memang perluka ilmu
bagi memastikan anak berjaya dunia dan akhirat
amin......

Sebab pakai skirt pendek terpaksa lah selimut kat
kaki dia. hehehe
Kalau tak kesejukan lah anak aku.
ES ambil pictue aku dengan anak terketar2 taw
Jahat betol sampaikan semua pic aku dengan Vee
tak menjadi. Picture dia comel je aku ambil


Kepanatan tunggu ES main sampaikan dah terlena anak


Nasib lah kat sebelah bowling ni ada taman mainan
kanak2. Aku bawa Vee lepak2 kat sini lah
Lagi pun dalam 2 sejuk sangat2
Cian kat anak aku


Tempat dia memang akui cantik and bersih. Lagi
pun kebetulan anak member ES and isterinya ada
kat sini jugak. So adalah teman aku berbual2
Aku memang kenal dengan semua budak opis ES
Masalahnya semuanya terlibat dengan bowling
Mana ada masa nak borak2 dengan aku. hehehe


Dah habis pun... ni sesi pembahagian hadiah


DIsebabkan balik dengan tangan 0, and teringat kupon
yang bakal habis esok, kami pun g melantak lah
Kebetulan perot dah berbunyi2 minta diisi. hehehe
Aku bungkus je sebabnya cian kat anak yang dah lena
dalam stroller 2. Lagi pun dah lewat malam and
esoknya kerja. hehehe

No comments: