Thursday 27 November 2014

0
Komen

Menikmati Kenny Rogers Roster

Salam semua.. kan aku dah bgtaw yang aku dah mula
aktif untuk membeli on9
Tapi aku tetap berwaspada and tak semua lah aku
beli on9. Cam kupon2 makanan kalau murah memang
aku akan beli. Canm sebelum ni aku beli Pizza.
Now aku beli lagi Kenny Rogers.
Untuk makluman semua aku memang tak pernah masuk
dalam Kenny Rogers ni. So berbaloi lah aku beli
Lagi pun agakk murah lah dia pnya kupon ni

Aku beli cam biasa lah.... dalam groupon
Aku aku gak tinjau2 dalam Mydeal tapi 
kebanyakkannya makanan kedai cina. Walaupun dia kata
free pork tapi sebagai seorang Islam, kita tetap
harus berwaspada and kalau was-was baik tak payah
makan terus. Lagi selamat. Tak gitu?????

Kupon yang ni masa pembelian kena pilih tempat makan terus
ad aku pilih JUSCO CHERAS SELATAN sebabnya dekat dengn
rumah aku. Tak berbaloi lah kalau aku nak pilih tempat yang jauh
untuk makan Keny Rogers ni memandangka time aku
buat pembelian ini tak gaji lagi.
hahahahaha

Yang ni syok sebabnya boleh makan hari apa saje termasuk
weekend. SO tak lah bimbang sebabnya Vee memang tido 
pukul 8. So aku memang elak untuk
ganggu masa tido dia
Kecian plak kat dia. Sebab 2 sekarang aku dengan ES
dah jarang kuar malam. Dia plak jenis tido yang agak ikot
masa. Kalau lari pun tak jauh dari masa sebenar
dia tido. hehehe. Tak de lah aku dengan ES
penat sangat cumanya masa kami untuk
bermain dengan dia agak singkat lah.

bergambar ber2 sementara anak baik je
duk dalam stroller. hehehe
Rindu saat bercinta. huhu
Sekarang pun bercinta gak tapi bila ada anak
anak menjadi keutamaan

Cak.....muncul pun si comel ni.
Cian dia nengok je kami makan. hehe
Tapi ni makanan tak sampai lagi




Look at the set that we got. Ni lah setnya yang aku
beli kupon 2. Memang sedap sangat....
terutama mufin dia
fuh..... puas hati lah


Ok... yang ni aku minta tambah sebabnya saja2 nak try

Yang ni include dalam set dia.
Tapi pic boleh jadi seperate sebabnya aiskrim ni
sampai lambat gila.
Apa2 pun bagi aku Kenny Rogers ni agak sedap
and tetibe terasa nak ajak ES g lagi. hahaha

No comments: