Saturday 1 November 2014

0
Komen

Nur Viana Dandra- 3 Bulan

Kalau sesiapa pandang anak aku tanpa
berbaju pink, berbunga di kepala, mesti kata
baby boy.... sedih aku dengar
Sebab 2 lah setiap kali nak g mana2
aku mesti pakaikan baju yang berunsur
perempuan and headband di kepala. hehehe
Tapi aku pastikan headband dia tak
ketat sebabnya nak pastikan perjalanan darah dia ok

Sekarang umo dia dah pun 3 bulan.
And sekarang dah banyak yang dia pandai
terutama menarik semua benda yang ada
berhampiran dengan dia, meniarap and juga
pegang botol sendiri. cumanya tak gagah je lagi. hehe

Kalau dalam kete and tengah menyusu,
tudung aku memang selalu menjadi mangsa ditarik
macam tak bagi ummi dia nak melawa je sekarang ni.
hehehhe. Walaupun dah ada nak, tapi penampilan
tetap kena jaga. hahahaha

Now berat dia dah pun 5.2 kg and tinggi plak 60 CM
semua nurse kata dia tinggi bagi 
seorang perempuan. hehehe




Sekarang boleh lah sengeh2
Nanti bila masuk bilik nurse nak kena inject. hehehe
Tapi sebelum2 ni ok je dia kena cocok.
Tak de lah nangis kuat2 cam budak lain.
Ni kat hospital. Tengah tunggu turn



Macam baby boy kan nampak
kalau pakai macam ni lagi lah nampak.
Yang penting Vee tetap comel di mata aku dengan ES

No comments: