Saturday 1 November 2014

0
Komen

Stroller OK, Baby Carrier pun OK

17-19 Oktober lalu telah pun berlangsung Baby Fair
kat Midvelly... Aku sememangnya dengn gigih
ajak ES ke sana sebabnya barang memang murah
and juga sangat2 berbaloi beli kat sana
banding dengan kat luar.
Especially pampers, mandian and juga baju2

Aku memang focus yang utama sahaja sebabnya
gaji bulan November lambat lagi. huhuhuhu
so kena lah berjimat2 sikit. hehehe
Aku g sana dengan gembira tapi sayangnya aku
balik dengan perasaan yang tak gembira sangat
hahahaha...
sebabnya mandian dia xde, pampers tak de...
yang aku beli kat sana just baju je. 

2 pun tak banyak sebabnya aku xbawa cash.
mengharapkan debit card tapi cuba lah u all
bayangkan.... nak bayar rm 20.00 pun pakai debit ke?
hahahahaha..... macam malu je
Tapi bagus jugak sebabnya Vee dah banyak baju
macam gaun2 memang banyak lah dapat hari 2.
Tapi sekarang aku mencari baju dengan seluar
untuk dia pakai jalan2 biasa.

Yang syoknya Vee ni, dia ok sangat duk dalam
stroller mahu pun baby carrier.
Aku memang bersyukur anak aku tak banyak
meragam and sangat senang diuruskan

Aku bawa turun stroller and juga baby carrier sebabnya
kalau dia tido kesian lah plak tengok duk dalam ni
Jadi time dia meragam nak bangun tak de lah ES
lenguh tangan nak dukong Vee je


Ngantok sangat. Sampaikan macam ni pun lena
Yang penting dia tak berpeluh so boleh lah
dia tido. Kalau tak, jangan harap dia akan lena cam ni
Memang dalam  ada aircond tapi kalau manusia dah sampai 3000
orang duk berkumpul kat situ mana nak rasa aircondnya
Nasib lah bawa spare kipas dia ni. hehehe



Bila je dia lapa ES terus bagi dia susu. Kan senang... bila
tido letak dalam stroller semula. hehee


Sementara tunggu pampers sampai
kami pergi makan dulu sebabnya yang ada saiz M keatas
Vee masih lagi pakai S, so kami gagahkan diri untuk
tunggu lah sekejap. Lagi pun perot dah bunyi
Apa lagi..... cari food court lah untuk melantak
Ni menu yang aku makan... Sizzling with mushroom
Yang penting sedap..... memang licin aku makan

Ni plak opkos lah nasi ES. Nas arab kegemaran dia
tapi ES kata yang ni kureng sikit. Dia penggamar
nasi arab, so tahu lah dia nak menilai makanan ni.
hhehehe

Yang paling sakit hati.... lepas makan naik atas semula
diorang suh tunggu lagi sejam sedangkan aku
berlegar2 and g makan bagai2 dah hampir
2 jam tau... ES pun dah rasa fade up terus balik.
Tak pe lah pampers beli kat Manjaku je.

So, babyfair kali ni memang pecah tradisi sebabnya
pembelian kami langsung tak sampai RM50.00
hehehehe... Hebat lah. Selalunya wajib gak habis RM 200 taw

No comments: