Saturday 8 November 2014

0
Komen

Memasak Breakfast di Office

Salam semua....
Hebat x tajuk entry aku?
Cerita ni akan jadi lebih hebat
hahahaha
sebabnya mana ada opis yang siap boleh masak2
yang paling best plak,
si tukang masak adalah pegawai yang bergred 44 taw.
Tinggi 2, tetiba plak boleh joint kami
yang orang bawahan masak2 kat opis
hehehehe

Aku memang tak masak sebabnya aku tukang 
tangkap picture lah. hahaha
Pagi 2 aku memang tak tahu lah program budak2 ni
aku sampai je tengok diorang dah siapkan barang2 untuk
masak2 bagai. Budak sambilan yang mulaka tapi
lepas 2 pegawai aku seorang ni nak tunjuk bakat
terpendam katanya. Padahal hampeh jugak dia buat
hahahaha

Masakan kami pagi 2 ialah lempeng....
Wah... nampak macam simple tapi syok lah sebabnya
boleh masak2 and bersuka ria sebelum memulakan kerja
Dapat lah jugak ambil mood happy sebelum stress
huhuhuhu

Lengan baju kurung ni lah budak sambilan opis aku
yang telah memulakan operasi lempeng ni

Tetiba officer ni tak puas hati dengan cara masakan
dia plak nak tunjuk bakatnya
tapi rupanya hampeh... dia pun tak pernah masuk dapur
hahahahaha.... jahat gila

Yang sebelah dia plak juri nak menggantikan Chef Jo
huhuhuh... Dia memerhati je, buatnya idak.


tengok lah hasil yang dilakukan oleh officer ni
dah lah tebal... ketol2 plak 2.

Muka ketat semua orang sebabnya lambat sangat tunggu
lempeng ni masak. Nasib lah semua dah ada breakfast
cumanya tengah tunggu side dish. hahahaha

Taraaaaaaaaa
ni lah hasilnya. Jangan menilai dari segi rupa
Sekali kena, fuhhhhhhh nak lagi
sedap wooooooo

No comments: