Thursday 27 November 2014

0
Komen

Family Day @ De Rhu Beach Resort - part 1

Minggu lepas, opis aku telah mengadakan familyday
kat Balok Pahang.. Nama hotelnya 
De Rhu Beach Resort.. Tempat dia memang lawa.
Kolam yang sangat luas and juga corak yang cantik
Kolam kanak-kanak sangat2 menarik sebabnya
ada banyak mainan kat kolam 2.
Pantai pun memang bersih sangat2.

Ni dia bilik aku... Bilik yang sangat luas
Aku memang sangat2 puas hati taw.
Tengok lah katil. ES dengan Vee duk pun banyak lagi ruang
Aku dapat bilik single. Aku rasa kalau letak
2 katil single lagi memang muat taw. Tak salah aku
katil aku dapat ni king size sebabnya memang besar sangat2

Ni plak toilet dia. Sangat bersih cumanya aku
tak puas hati air panas dia yang tak menjadi
Bilik lain ada sesetengah sahaja yang berjaya dapat air
panas. Ksian Vee belajar mandi dengan air sejuk

Seronok Vee dapat guling-guling atas katil yang besar ni.


Nasib bawa stroller. So tak de lah lenguh nak dukong
je si puteri yang berat badan dia dah
semakin bertambah ni. hehehe
Tengok belakang ES. Ni adalah kolam kanak2 yang terdapat
banyak sangat mainan. Memang puas hati lah anak2
member aku yang datang sini.

Aku pikul beg badminton ES 2 sebabnya kat sini ada disediakan
court tenis, squash and juga badminton
So far facilities yang disediakan memang
aku rasa sangat2 puas hati. Pasal bayaran sewaan dewan
semua aku tak tahu sebabnya pegawai aku deal baik
dengan hotel and kami dapat gunakan secara FREE. hhuhuhu

Vee pun sebenarnya tido pada mulanya
Sampai je kat kolam terus cerah je matanya. huhuhu
Lagi pun ni 1st time bawa dia tido hotel. Dia kecil lagi.
SO, tak berani lah nak bawa jalan jauh2.

Nantikan part 2 aku di sana sebabnya banyak lagi benda
yang aku nak share. Tapi aku lupa lah nak snap
pic makanan, dewan badminton, and juga makanan yang
dihidangkan kepada aku.

Yang aku boleh kata aku sangat berpuas hati dengan layanan
and juga service hotel ni. SO far memang ok.

No comments: