Tuesday 9 December 2014

0
Komen

Family Day @ De Rhu Part 2


Wah... lamanya aku ambil masa untuk update
dari part 1 ke part 2. hahaha
Sebenarnya aku agak sibuk and juga dengan kelas
Aku ni sambong balaja dari anak dara, 
tunang, kahwin and ada anak. Tak sabar dah nak tunggu
habis ni. huhuu. Insya Allah tahun depan habis lah degree aku.

Ok.... back to our story..
Family day ni kadang2 bagus jugak sebabnya dapat mengeratkan
silaturrahim sesama staf and juga mana2 yang bawa family
Ni hari2 asyik ulang alik dari rumah ke opis je
Boring jugak and aku rasa memang government kena prepare
a few budget for family day sebabnya melalui
family day juga boleh menaikkan mood kita untuk lebih
rajin and tekun.... Setuju x kawan2?????
Ke sama je lepas balik? hahahahha



Time ni aku g Telok Cempedak
Aku ingatkan jauh.
Rupanya dekat je... hehe. Aku ada sepupu yang duk
Kuantan so mestilah aku menggunakannya dengan sebaik
mungkin. hahaha. Lagi pun dia memang ok je dengan aku

G mana2 aku mesti bawa balik fridge magnet sebabnya
ni menandakan temmpat yang aku g
Lagi pun aku jugak nak bawa bali buah tangan
kat pengasuh and kak ipar aku lah
Diorang semua tahu aku g Cherating. So mana boleh
tak bawa balik apa2. Diorang g mana2 pun tak pernah lupa kat
aku. hehehe


Yang tengah ni lah sepupu aku. Tengok Vee...
Walaupun panas tetap senyum memanjang. hehehe
Tapi dia ni pemalu sebabnya senyum je. Tak pernah plak
tergelak2 kuar suara. Geram betol lah...
Yang penting comel..



Masa ni kat padang... Ni 1st time aku bawa Vee menikmati
keindahan alam yang diberikan oleh Allah
kepada hambaNya untuk sentiasa sedar diri.


Banyak acara yang dijalankan tapi
aku tak dapat nak snap picture. Masa ni panas and Vee plak
xmau duduk dalam stroller dia. Terpaksa lah aku dukung
Tapi yang bestnya dia tak nangis pun. memang ok and baik sahaja.
Es memang main lah semua game yang telah
dianjurkan sebabnya dia kan memang atlet negara. hahahaha



Malam ni plak malam BBQ.
Tengok lah Vee dengan slambenya boleh sengeh2 dengan
semua orang and juga sangat sporting
Sapa2 yang ambil memang dia ok je.
Bagus anak ummi ni.


No comments: