Monday 29 December 2014

0
Komen

Nasi Kandar Kudu Bin Abdul

Lepas aku story pasal banjir2, tetiba nak change 
pada makanan plak kan...
Jangan cepat pk buruk erk.. aku g makan ni dah lama 
Tak silap aku masa 2 Kelantan masih aman dan harmoni
Aku dah lama nak makan nasi kandar tapi
tak kesempatan. Tambahan plak last aku makan masa aku preggy
and time 2 memang terasa nak muntah sebabnya 
ES je yang beria nak makan. Aku cuma temankan je. hahahahaha

Dia plak yang tetibe mengidap nak makan nasi kandar
masa aku pregnant hari 2. Kesian dia.... Nak makan KFC memang aku
tak layan sebabnya aku terus hilang minat pada KFC
hahahahahaha.... Padahal sebelum ni hantu taw. Pantang
jumpa signboard KFC terasa nak makan. 

Ok... ni alkisah bulan lepas tak silap aku... November kot
Aku ajak ES g KL sebabnya SOgo kan ada sales sekarang ni
Mesti lah kena gosok2 siki ES supaya cair dengan aku.
hahahahha.... Lagi pun aku dah g dengan member aku masa hari Jumaat
So balik terus lah pujuk rayu dengan ES sebabnya ada benda
yang aku dah aims nak beli. hahaha

Alang-alang pergi ke Sogo melalui Chowkit, terus lah singgah
makan nasi kandar ni. FUh..... memang terbaik lah.

Bergambar dulu sebelum pergi makan. Perot tengah lapa
sebabnya ES tak bagi breakfast :(

Tengok lah ES dengan gigihnya beratur.
U all boleh tengok betapa panjangnya beratur untuk makan nasi kandar ni. Padahal ni bukan waktu lunch lagi.
Tak silap aku baru pukul 11 lebih kot.


Ok.... kalau u all semua nak cari kedai ni,
Boleh google.. dia jalan chowkit menghala ke
Jalan TAR.. Sebelum traficc light depan Maju Junction.
Depan dia ada bank... Tak silap aku CIMB kot..
Tanya encik google mesti dapat.
hehehehe

Are you hungry????
Baby hanya boleh drink milk je.
Tunggu sebulan je lagi k..
Menunggu dengan penuh kesabaran dan kelaparan

Alamak... salah tepek lah plak. hehehe
Ni hasilnya yang kami makan.. licin
ES memang tak suka membazir... hahahaha
Tinggal tulang je
So u all semua boleh lah buat kesimpulan betapa sedapnya
nasi kandar ni.

Ni lah menu yang ES ambil....
nasi...ayam... daging...sayur2.. and juga bendi
kuah plak dicampurkan semua sekali.
fuh..... menjilat jari wei

No comments: