Monday 15 December 2014

0
Komen

Sukan Jabatan Perangkaan 2014

Salam semua... apa kabar????
Aku sekarang memang tak sempat nak aktif
macam dulu and mengupdate blog ni
Ye lah.. masa kena banyak spent dengan anak lah
Dari pagi - petang anak duk dengan nanny,
so malam and juga masa terluang lah aku nak bersama anak.

Nanti anak kenal pengasuh more than her parents
Ni kisah sabtu yang lepas.. Jabatan ES macam biasa lah
aktif dengan pelbagai jenis sukan. Memang betol2
sihat and cergas lah JP ni. hahaha.
Tengok lah ES sekarang.. dengan perotnya boroi kedepan
and juga dengan badan yang semakin berkembang
akibat kuatnya sukan. hahahahaha

ES sepatutnya joint pingpong je sebabnya lutut dia kan
pernah injured yang serius dlu and doctor memang
tak benarkan dia aktif kembali sebabnya takot2
apa2 terjadi kat lutut dia 2. Aku lagi2 lah larang taw
Dia memang hanya ada nama dalam pertandingan pingpong sahaja.

Tup2... masa tengah main ada orang panggil dia
untuk gantikan player badminton yang tak datang
Aku pun tak sangka. Bimbang di hati memang Allah je tahu
sebabnya aku bimbang kejadian sama berulang
Memang lah dia kata pakai guard lutut tapi still bahaya
Siapa tak sayang suami weiiiiiii

pertandingan pingpong... time ni lawan dengan JP Gombak

Gembira hati tengok walid dia tengah main...
Tak meragam pun..




Berjaya merangkul Juara keseluruhan..
Tahniah sayangku...
Tak sia2 aku dengan anak datang bagi sokongan.

Pingpong and badminton memang ES lah yang rangkul.. hehe
Jangan nak pasang angan2 nak back aktif dalam badminton sebabnya
aku memang tak stuju sebab aku tahu lutut dia tak sekuat
macam sebelum ni
Setelah menang membenam Pusat Operasi Gombak..
Haruslah cium anak dulu sebabnya ni penyumbang kemenangan
Bergambar sebelum bermain sebabnya memberi semangat
hehehehe... Aku kan isteri yang solehah.
Haruslah memberi semangat yang jitu. 

Aku dengan anak yang sentiasa memberi sokongan
and dorongan yang padu pada ES dalam setiap sukan yang dia
ceburi. Memang penat sebabnya temankan dia since morning until
pukul 3 tapi berbaloi sangat2222



No comments: