Thursday 18 April 2013

0
Komen

Aktiviti Kursus

Entry ni aku nak tepek pic aitiviti2 yang diadakan time kursus.
Tapi ni semua aktiviti kumpulan yang belah malam.
Macam2 aktiviti yang melibatkan kumpulan.
Kursus aku ni datangnya dari pelbagai gred
U - hospital (nurse)
N - Pentadbiran
F - Teknologi Maklumat
S - Sosial

Aku present
Time ni kebutan plak budak ni snap pic aku tengah present. Bukan nak tunjuk kehebatan taw. Korang jangan pk aku nak menunjuk plak. hahahaha

Ahli Kumpulan DINAMIK
 Ni adalah ahli kumpulan aku seramai 7 orang.
 Ahli kumpulan aku memang best sebab semuanya memberi sokongan yang jitu.
Diorang memang sporting.

Pelukis and Penwarna Logo
 Time ni semua ahli kumpulan tengah gigih untuk menyempurnakan
nama kumpulan, logo, visi, moto and lagu kumpulan.
Aku and Kak Aimi just ambil alih dalam part ciptaan lagu kumpulan je. hehehe

Ketua Kumpulan
Ni adalah ketua kumpulan aku. Kami pilih dia sebagai ketua kumpulan
sebabnya tempoh perjawatan yang lama and juga pengalaman kursus yang ada.
So kami semua sepakat untuk pilih dia je lah.



Kumpulan Lain - Aktiviti Lain

Pada malam berikutnya plak, kami berubah kumpulan (untuk 1 game ni je)
And the best sebabnya geng2 aku adalah ahli2 bilik aku kecuali seorang je lah bukan
Time ni kena mencipta sesuatu yang menggambarkan keutuhan negara Malaysia
Meh tengok apa yang kami ciptakan. huhuhuu


Tengah perah otak nak buat apa.
tapi dah dapat idea sikit
  Time ni actually Kak Sufa dah pun bagi idea yang amat bernas and
 kami pun terima dengan seadanya memandangkan kekangan masa.
Kami di beri :
  1. kertas majong
  2. lidi
  3. straw
  4. gunting
  5. belon
  6. saltape
Kena gunakan kesemua bahan yang di berikan sebabnya setiap bahan  itu ada markah.


Tengok, semua geng bilik aku je.
Kecuali indian ni.
Time ni aku dah pun siap separuh cumanya tengah pk apa lagi yang nak di tambah
dan juga tengah pk who will be present our project.
last2 semuanya di beri peluang untuk present. Semua nya tengah pk part2 masing2
yang akan di persembahkan.
Takut jugak sebabnya tengok yang lain buat macam gempak jugak
Tapi kami yakin dengan hasil kerja ni. Hahahahahaha


Tara........................................
Ni lah hasilnya setelah kami semua bergabung tenaga dan juga idea untuk mencipta sesuatu..
Kelakar?????????????????????
Tapi tak pe sebabnya intipati di sebaliknya yang penting. huhu. macam yakin je.

Kapal : Melambangkan macam tanah and juga air untuk semua rakyat Malaysia
Belon : Ialah seorang agong (nahkoda kapal) yang memerintah negara ini
Lidi : Rakyat2 jelata yang sentiasa berdiri seiring dengan pemerintah untuk
membantu pemerintah mempertahankan nega
Getah : Di ikat pada lidi melambangkan perpaduan kaum yang jitu. Keakraban rakayt semua
Belon Bawah : benteng pertahanan negara yang mempertahankan negara kita


Present
 Seperti biasa, hanya pic aku yang di snap time present.hahahahaha.
Actually semuanya bercakap time nie.




No comments: