Thursday 18 April 2013

0
Komen

Kursus Induksi

Helohula....

Semalam ES tinggalkan aku sendirian. Dia g main badminton, so time aku duk
sesorang kat umah teringat lah nak ambil semua pic kursus and juga pic2 lain
 yang aku nak tepek kat sini.
So, aku copy semua masuk dalam pandrive aku nie.

Kursus aku ni penting untuk pengesahan jawatan, 2 lah aku terpaksa joint.
b4 nak g aku rasa cam tak mau je g, tapi ambil kau..... sampai je sana,
Ya Allah punya lah best.
 Tempat dia, program, urusetia yang best. Memang gempak lah wei....
Kat sana aku tak banyak sangat aktiviti macam dalam jadual,
sebabnya banyak yang dipinda.
Yang bestnya, aku and geng2 lah yang suka pinda2 jadual and nasib
 baik En Nordin boleh dengar and setuju dengan cadangan kami.

Sebelum gerak, aku ambil pic dulu dengan ES aku sebagai pengubat rindu kat
 sana (padahal tak sempat rindu sebabnya kekangan masa). huhuhuh

B4 naik bus

Dalam bus

Kengkawan
Ni adalah geng2 aku yang masuk masa dengan aku (Dis 2012)

Actually kekangan masa yang aku maksudkan ialah EXAM!!!!!!...
Walaupun best kat sana cumanya ada exam di akhir kursus 2.
So banyak masa yang terluang aku and the geng review soalan2 yang lepas.
 Aku cakap best urusetia sebabnya tak kekok ilmu untuk share dengan aku
Siap bagi lagi soalan2 tahun lepas, bagi pinjam buku yang sepatutnya
 tak boleh d bawa keluar dari situ. hehee

No comments: