Thursday 18 April 2013

0
Komen

Sejuk Lepas Hujan

Jangan kata ni entr yang mengarut erk sebanya entry aku ni still
cerita aku di Bukit Fraser.
Hari apa aku memang tak ingat lah sebany aku kat sana selama 6 hari. Lama?????
Yes... Memang lama. Tapi aku tak rasa lama sebabnya kat sana
banyak ilmu yang aku kutip
(macam kutip batu je). hahahah

Memandangkan petang aktiviti riadah, so aku pun ajak lah
member2 sebilik dengan aku untuk kuar jalan2 menikmati
pemandangan indah.
Aku kuar bukan stakat2 jalan2 sekitar Kem je, malah aku siap jalan kaki
turun bawah kat jam yang melambangkan Bukit Fraser nie.
Actually mengikut urusetia, ada jalan shortcut untuk g sana,
kami memang dah jalan halfway, tapi sayangnya ada anjing yang
menghalang laluan kami
Tanpa berfikir panjang, one of my friend memang tak mau lalu,
so kami patah semula and ikut jalan yang agak jauh (kurus sekejap). huhu

Nak kasi feel Sejuk
Ha, cuba korang tengok pic ni, dengan kabus yang tebalnya. memang sejuk gila.
Time ni baru lepas hujan je.

Sejuk bangat


 Walaupun sejuk, aku redah je. Actualy Kak Aimi (hujung kiri) memang
tak mau keluar. Katanya nak tagging buku untuk di bawa time exam.
Tapi aku and Kak Sufa (2 dari kiri) yang meracuni fikiran dia. kami siap kata

Aku : Kak, kita bukan selalu datang sini. Pas ni entah ada ke tak kursus sama lagi
Kak Aimy : Jahat lah korang ni. tak leh tengok Aimi nak buat kerja sikit.

Last2 dia joint jugak. hehee

Kediaman Rasmi Yang Mulia Siti Aisyah
Wokeh... tentang kediaman ni, mengikut En Azhar (Penjaga Kem Mindef) 
ni adalah kediaman
Puan Siti Aisyah. Tapi memandangkan suaminya mangkat dulu,
so Kerajaan Negeri Selangor ambil semula rumah ni.
Rumah ni memang besar and juga cantik.
Tambahan lagi memang terjaga lah kawasan dia.

Geng Sebilik
Dari kiri : Kak Sufa, Kak Maria, Aku, Kak Aimi)
 Ni adalah geng2 aku yang sebilik, yang sekepala, yang sama2 study. 
Actually Kak Sufa dapat bilik lain, merayu2 untuk change bilik nak duk skali. hehe


Geng Bas Sekolah. huhu
 Aku ingtakan hanya geng2 aku je yang beria nak turun bawah ni,
time sampai sana ramai rupanya geng2 laki yang turun gak.
Aku lagi suka sebabnya ada orang yang boleh ambil pic aku. hehehe.
Diorang ni ada turun dengan kete, ada jalan kaki je.

Cameramen aku
Sepertimana yang korang baca kat pic 2, budak berdua ni lah cameraman aku. Budak????
Yes.... umo diorang baru 20 tahun and berjawatan U19). Utang lah dek oiiii,
muda2 dah kija dengan gomen. Tengok pic aku and the geng2 kat belakang 2,
kecil molek. Macam semut2 je nampaknya
Memandagkan diorang ni datang jalan kaki jugak, so aku suh diorang tunggu
and balik sama2 dengan aku.Maklumlah nak balik jalan shortcut yang ada anjing.
Tapi time balik memang anjing 2 dah tak der.
 Diorang kena berkhidmat aku aku and the geng. hahaha

No comments: