Tuesday 16 April 2013

0
Komen

Rindu Keyboard

Salam semua kawan2... dan juga kepada ES yang dah merindui untuk baca blog wife tersayang ni. heheh

Actually, aku tak de hampir 3 minggu ni sebabny aku terpaksa ikuti kursus kat Bukit Fraser. Pada those yang membaca blog aku before ni memang aku tahu yang aku akan meninggalkan buah hati tersayang selama seminggu. Aku berada disana start 1/4/2013 - 6/4/2013 and for information, no internet access. Once again NO INTERNET kat sana.

ES aku pun asyik duk calling and tanya, mana cite terbaru aku sebabnya b4 ni sana aku dah janji apa2 je baca dari blog. Sesampainya di sana amatlah kecewa bila xde internet. Banyak benda yang aku nak share dengan semua tentang kursus aku sana.

Lepas seminggu berkursus, aku terpaksa plak hadiri exam JPA untuk mengesahkan jawatan aku nie.
Exam ni 3 hari plak makan masa. So dengan kesibukan yang melanda teramat2 ni, aku di kejutkan pula dengan cita my mum yang tak sihat.
Aku dengan ES terus decided nak balik kampung petang lepas aku habis exam.

Nak tepek pic, tapi sayangnya semua dalam laptop. Nanti aku ambil and share kat semua k.

Memandangkan 2 minggu tinggal office, so banyak benda yang aku terpaksa siapkan.
2 lah aku terpaksa siapkan kerja baru lah boleh menaip blog ni.
ES aku nampak macam tak senang duduk gak bila dia tak berjaya nak mengupdate Socer Manager dia 2.
Siap bagi cadangan nak masuk kan internet kat umah. Aku memang akan sokong sebabnya ianya juga memudahkan kerja aku untuk update blog ni. heheheh

Aku memang langsung tak de pic nak tepek kat blog ni. So, korang baca je lah apa yang aku bebelkan ni. heheh.. Nanti aku share segala cerita pelik, menarik and juga pengalaman aku menghadiri kursus k.

No comments: