Thursday 18 April 2013

0
Komen

Bertunang

Aku bertunang pada 20/8/2012.. Kiranya dalam 6 bulan baru kahwin
Pada mulanya aku tak mau bertunang and just nak merisik tapi
memandangkan pihak family aku nak bertunang, so ES pun ikut lah jugak.
heheheh..

Tapi banyak benda lah yang berubah sebabnya mama aku kata,
aku kena bagi cincin jugak kat ES... ehhhhhh.. time 2 bukan ES lagi,
Tapi Encik Tunang. huhuhu

So, banyak jugak lah budget yang lari. ES aku pun beli cincin rotan je sebab ingatkan merisik.
Last minute, kami pun berusaha lah mencari wang dan juga membeli cincin yang lain
Tema aku plak, pada mulanya berminat warna lain, tup2 beralih kepada purple sebabnya
aku nak pakai baju member husband aku (kinai)
So, pemilihan purple adalah terbaik. Walaupun aku pada mulanya tak berminat dengan baju puprle,
tapi time majlis 2 nampak cantik plak. hahahaha

Hantaran belah aku
 Hantaran aku ni mama aku yang deco sendiri.
Mama aku memang berminat and suka kan benda2 yang kretif macam ni
Memandangkan dia nak buat, so aku memang beli barang2 je

Hantaran belah ES
 Ni plak, hantaran belah ES. Diorang memilih tema black and white.
Aku macam tak berkenan pada mulanya tapi dah belah dia tak mau lah masuk campur.
 Kak Ngah dia yang gubah. bila dah siap,
aku memang terkejut sebabnya cantik and sweet je nampak.

Doa selamat sebab dah selesai
Syukur sebanya semuanya dah selamat and pada tarikh ini, aku bergelar
tunang kepada Noor Adilhasidi.
So, banyak benda lah kena jaga sebabnya tengah berdarah manis
dan juga dah jadi tunang orang. hehehe
Time tunang ni memang dah siap2 tetap hari untuk kahwin.

Keluarga aku
 Family belah aku tak besar, so boleh lah masuk 1 pic je. hehehe
Yang bertudung putih 2 nenek aku (mak papa).
Time ni Kak Long aku paling tak comel sebabnya terpaksa pakai baju pinjam.hahaha
Dia tengah dalam pantang. baru 5 hari bersalin
Baju pregnant memang ada, tapi bersalin awal plak.
 so terpaksa lah pinjam baju mama.

Belah ES
Pic family belah ES tak dapat nak memenuhi ruang sebabnya ES aku mempunyai 9 beradik and semuanya boleh dikatakan dah berkeluarga.
if nak masuk 1 pic memang akan nampak kecil je lah mukanya.
Ni pic Kak Long, Ma and Kak Ngah.
Nanti aku tunjuk pic time majlis kahwin aku k

No comments: