Wednesday 18 March 2015

0
Komen

Gallery 3d yang Awesome

Sekarang kan banyak tempat2 3D yang u all semua boleh jumpa
Aku g jalan-jalan cuci mata and cuci perot masa raya cina
Cari yang mana tempat boleh terjah sekitar KL je. huhu
Nak bawa Vee pergi aquaria KLCC masalahnya Vee masih kecil.
Tunggu besar sikit lagi boleh lah jalan ke sana.

So, aku search kat internet jumlah lah 1 tempat yang FREE of charge
untuk bergambar and juga menikmati hasil
lukisan anak muda Malaysia yang sangat kreatif. Aku rasa ES dah kreatif
tapi rupanya ada lagi yang lebih kreatif. hahaha
Yang menariknya tempat ni dah lama siap and tak de mendapat sambutan,
dengan adanya benda-benda cam ni boleh lah menarik pelancong 
sampaikan tak de tempat nak parking dah sekarang. 

Gallery ni ada kat depan GIANT Seri Kembangan. Kalau nak senang lagi
berhampiran dengan Jaya Jusco Seri Kembangan. Pic aku ambil memang banyak 
tapi tak boleh lah letak semua, so aku akan letak pic yang aku rasa
aku, ES and Vee posing paling cantik lah. hahahahaha

Turun je dari parking aku terus nampak pemandangan kereta ni.
Sangat menarik. huhuhu

U all nampak tak macam real?
Seakan2 tangan ni nak ambil Vee padahal ni semua
hanya lukisan kat dinding je


Yeahhhh.. Vee nak naik tangga


Terasa kembali ke zaman 90 an lah plak 



Honey, this is train and not bus. So you no need buat tangan cam nak tahan bas
hahahaha... Cam salah posing je laki aku ni


Nanti besar masuk kelas piano eh


Asyik pic ber 2 je. Ni baru lawa picture ber 3 tapi masalahnya
Vee tak tengok camera lah plak.. Sakitnya hati.. hahahha
Ni ada port yang lawa untuk letak camera and set timer

Kalau sesiapa nak maklumat lanjut @ nak peta kemana hala tujunya boleh lah ke
laman ini

No comments: