Friday 20 March 2015

0
Komen

Menghantar Keluarga ke Tanah Suci

Salam semua.. Sekarang semua officemate tak de sebabnya
berada di Langkawi semperna LIMA 2015. 
Al maklumlah office aku ni Induk bagi LIMA 2015.
Aku yang tidak ikot akan menjaga office serta aset kerajaan.
hahahaha

Ok2... back to the topic. 2 minggu lepas family aku pergi ke
Mekkah bagi menunaikan Umrah. Dengan izin Allah semua benda 
dipermudahkan dan sangatlah berjalan lancar.
Tambahan pula, mereka pergi dengan rombongan Teram Holidays 
kalau tak silap aku. Memandangkan mereka akan berlepas dari KLIA
yang sangat dekat dengan rumah aku, so kami berkumpul di sana
sebelum mereka berlepas. 
Parents nak gerak kesana, opkos lah kena pergi hantar.

Parents gerak dari KB jam 8.30 pagi dan dijangka sampai ke Kl jam 9.30 pagi.
Akan fly ke Jeddah pada jam 3.00 petang. Masa sangat sekejap
so papa aku decided untuk lepak kat KLIA je. 
Bukan setakat lepak-lepak je taw malah siap berkelah lagi. hehehehe

Tengok lah aku bekalkan Mee..... Maklumlah makan pagi walaupun aku
sampai KLIA dah pukul 12. hahahaha
Kena bagi tenaga untuk family aku duk dalam flight 9 jam

Tengok lah diorang 2 syok tengah menjadmu selera.

Aku dengan my lovely cousin...


Siap bawa tikar 2. hahahha
Nasib lah aku bawa boleh jugak duduk atas tikar ni
Kalau x menapak atas lantai je lah



Dari kiri....
nenek (emak papa), kak na sepupu, mak alang, mama, and aku

Dah tiba masa untuk berangkat. Bergambar dulu sebelom masuk

Semoga selamat pergi dan selamat kembali
Semoga ibadat yang dibuat ditanah suci
mendapat keberkatan

Eh22222222.
macam aku plak yang nak berangkat
Ada gaya cam nak g oversea x?

Lama dah tak posing romantik ber2 cam ni. hahahaha

Selamat pergi dan selamat kembali dengan selamat
Juga yang penting selamat beribadat dan juga menunaikan Umrah

No comments: