Wednesday 18 March 2015

0
Komen

Stable Steak House @ Kampung Baru

Ada sesiapa yang mencari tempat makan western yang best tak??????
Aku memang nak syorkan pada semua tempat ni sebabnya
memang makana dia sangat lah best and juga 
harga yang ditawarkan sangat berpatutan.
Kedia memang berada di kawasan yang sangat jem and sempit
serta park yang susah nak dapat tapi dari sudut makanan 
akan rasa sangat berbaloi2222222

Restoran ni dah lama tapi apa kan daya aku baru je tahu semenjak aku kerja
kat MK Logistik TD. 2 pun sebabnya masa pregnant aku ada mengidam nak makan
apa entah... masakan Kelantan lah. Member aku bawa datang kawasan ni.
Then dia lah bagitaw yang kedai ni best. Dah lama ajak ES tapi sekarang je
baru kesempatan nak meninjau. huhu

Restoran ni bertemakan ala-ala koboi. Menu dia pun special sebabnya
ada yang diambil semperna dengan nama kuda.
Kedai ni buka dari jam 6.00 petang - 2.00 pagi. Aku pergi masa ni restoran ni
baru je buka. So agak lama aku tunggu. Aku 1st customer masa ni
May be depa baru nak panaskan dapur kot. hahahahha

Sementara menunggu makana sampai. Air dah habis baru makanan sampai
Tapi aku tak salahkan kedai ni sebabnya diorang baru buka.
Aku sampai sharp2 pukul 6.00 petang. hahahaha

Sementara tak de orang boleh lah menjelajah ambil
ambil picture sekitar restoran ni.
ES poyo malu sebabnya dia tak nak bergambar. Bajet hensem. huhu


Taraaaa...... ni lah menu kami
Tapi aku lupa nama sebabnya sangat susah nak sebut. hahahaha
Yang penting ES ambil lamb aku ambil chicken.. Ke ES ambil beef..
lebih kurang lah. hahaha

Restoran ni pernah diterjah oleh Jalan-jalan Cari Makan taw sebabnya ada
JJCM tinggalkan tag diorang. Dalam bakul 0 2 sebenarnya berisi roti tapi sebab
kelaparan and tunggu main dish sampai kami makan lah dulu. huhu
Paling senang kalau u all nak cari belakang kedai ni ada LRT Kampung Bharu.
Bagi aku ni landmark yang paling senang untuk sesiapa yang mencari
restoran ni....

No comments: