Friday 20 March 2015

0
Komen

Restoran Nasi Arab

Memandangkan keluarga aku berangkat ke Tanah Suci
bagi menunaikan Umrah, aku pun kena lah ambil
mood untuk ke sana jugak walaupun pada hakikatnya
kami duk kat KL je. huhuhu

So, ES suggest untuk g makan nasi arab yang telah direkemenkan
oleh Kak Tie (officemate ES). Restoran ni dekat area sempadan Bangi. 
Jalan Jalan Reko, Kajang Selangor. So kami decided untuk g try makan
kat restorn 2 lah.

Bagi aku makanan dia sangat sedap dan juga sangat menarik.
Tambahan pula menu dia kita boleh pilih saiz nasi yang kita nak
dia sediakan saiz :

1) Small
2) Medium
3) Large

Oleh sebab temakan kami untuk makan, so kami telah
memilih untuk mengambil large saiz walhal sudah kenyang
Jangan ikut perangai kami sebabnya membazir
Amalam syaitan. Tapi aku tak membazir sebabnya makanan yang tak
habis kami tapau untuk makan kat rumah. Kita bayar so jangan sesekali
membuang makanan. Bila bungkus boleh makan next time plak
Bukan nak kata kedekut tapi pada hakikatnya
kita bayar makanan tersebut untuk 1 set.
So, jangan nak membazir k. 

Disebabkan oleh sangat2 teruja so aku lupa nak snap picture
persekitaran restoran ni and tambahan pula aku susah dukong Vee time ni
banyak plak alasan. padahal memang lupa . hahahahha

Ok... ni lah menu kami semu..
eh2 kenapa ada 3 set??
Sebabnya sepupu aku joint sama. And kami semua ambil large set
ES semestinya tidak ketinggalan untuk makan beef lah.
Aku dan Jue makan chicken cumanya flavor je lah yang berlainan.

Tapi aku cakap terus terang lah.... memang sedap sangat2 makana dia
sambal and juga kuah dia terbaik... Oh ye.. memandangkan nama
menu dia sangat unik and susah nak sebut, aku tak dapat
 nak refresh semula otak ni untuk ingat dia punya nama, hahahah

Boleh lah u all semua mencuba makanan dia. Harga yang ditawarkan bagi aku berpatutan jugak and sesuai dengan menu makanan arab and juga portion yang
di hidangkan. Kalau siapa yang nak ke sini boleh lah ikut arah ini

No comments: