Thursday 24 October 2013

0
Komen

Auto Car Wash

Salam semua..Entry aku kali ni still lagi
berkisah tentang Kuala Ganu.
Aku kan pergi ambil adik ipar aku kat Dungun,
tapi aku sampai sana dia still tak
habis exam lagi, so aku dengan ES
decided untuk basuh kereta memandangkan
kereta kami dah rupa macam belancan.
hahahahahaha.....

Aku pergi semua kedai cucian tapi semua
tutup memandangkan esoknya dah raya.
Mungkin semua dah balik kampung kot.
Last2 aku tengok ramai plak yang beratur untuk masuk
ke car wash automatik ni.
Alah..... yang kereta kita masuk dalam mesin bulu2 2
Taw idak??????

Lagi pun aku dengan ES boleh masuk sebabnya
murah je basuh pakai mesin ni
Tapi awal2 still pakai khidmat orang gak.
Bukan sepenuhnya mesin lah.


Yang ni aku heran bila tengok
Kat kedai ni langsung tak de orang Malaysia taw
Semuanya dari Bangla je.

Ni lah bulu2 yang bakal menyucikan kereta kita
Tapi semburan sabun pekerja dia yang pancutkan
ke kereta kita. Kiranya bulu2 ni hanya akan
membantu untuk menyucikan kereta.
Yang senangnya kita boleh rilex sekejap sebabnya
dianya bergerak atas rill yang disediakan



Memandangkan adik ipar aku lambat lagi,
ES decided nak vakum kereta sebabnya
dah banyak benor pasir dalam kereta aku
Macam ada anak kecil plak kami ni. hahaha

Lagi pun yang boleh menyebabkan ES nak vakum
sebabnya kereta aku sebenarnya tak CUCI pun taw
Geram benor aku... So, ES kata kita vakum je lah
sambil2 2 diorang akan lap, so nampak lah cuci kereta aku
Hampeh betol masin ni. Langsung tak membantu
ES kata kalau tengok kat tayar, macam tak basuh je
hahahaha.


No comments: