Monday 28 October 2013

0
Komen

StatsRun 2013

Salam and hello everybody??
What are you thinking for today?
Is that true Monday is blues?
hahahha..

Ok, let's gonna talk about my weekend.
Weekend hari 2 aku teman ES ke Putrajaya untuk
StatsRun 2013. Memang meriah gila2.
Aku ingatkan hanya untuk kakitangan awam,
tapi sekolah2 sekitar putrajaya and orang awam
pun boleh joint jugak

It's devided into category and my ES for sure
akan ambil kategori yang paling jauh sebabnya
he is a great man. Biar kalah pun. hahahha
ES joint untuk 10km. Wah... hebat 2
Sebenarnya ada gak yang FunRun, Vateren 3KM,
Kategori 3KM and Kategori 10KM.
Aku sebagai isteri solehah mestilah sentiasa bagi sokongan

Semata2 nak g Putrajaya, aku terpaksa bangun
15 min lebih awal dari nak g office taw.
Hampeh betol..Acara ni start pukul 7.30, dalam
pukul 7 dah senam2 bagai. Aku gerak dari rumah
dalam pkul 6.20 sebabnya nak cari tempat lagi.
Yang penting parking yang dekat sebabnya
aku tak mau jalan jauh2. huhu

ES punya semangat nak lari, malam 2 dah siap2
letak baju cam ni. Dengan harapan,
akan menang tempat ke 40 kebawah sebabnya yang sertai
larian ni pun cecah 1000 orang.


Baru lepas berdoa untuk merangkul juara.

Yes..... larian dah pun habis and ES berjaya
mendapat tempat ke ........ erm.. tak
terbilang. hahahha
Then ternampak lah the cutes maskot.
Apa lagi ajak bergambar lah kan.

Aku pun nak gak. Mana boleh ES je
Tapi turn aku tak tahu nape dia tetibe je
duduk. Aku ni rendah ke????

Everybody yang berjaya sudahkan larian will get these
Certificate, towel and also discount voucher RM 200.00
from Key Power Sport. Thanks to all the sponsor.

Walaupun ES tak dapat no dalam larian, tapi nombor diatas
telah membawa tuah pada kami.
ES got the lucky draw. Time nombor ni diumumkan,
ES memang langsung tak perasaan sebabnya kusyuk
dengar wife dia bercerita. Nasib lah aku dengar.
Kalau tak memang melepas lah taw.

Lepas je dapat lucky draw kami terus balik
Buat apa nak tunggu lagi kan? huhuu..
At least, we have something to bring home.
Tak de lah balik dengan tangan kosong je.


No comments: