Monday 21 October 2013

0
Komen

Ke Dungun, Transit Di Kuala Terengganu

Kisal ini terjadi 2 hari sebelum hari raya
aku and ES pergi ke Ganu sebabnya nak g ambil adik dia
yang belajar di Politeknik Dungun.
Aku bergerak dari Kelantan jam 1.00 pm and sampai ke
Kuala Ganu jam 5.00 pm tak silap aku.
Lama sebabnya ES jumpa dengan member dia dulu
kat Kuala Besut.

Nak dijadikan cerita, aku dah sampai depan UMT
adik dia kol and bagitaw yang esok dia ada kelas lagi
Tak kan nak patah balik Kelantan and
datang semula esok. Kalau nak g ambil barang je,
adik dia nak balik dengan apa? Dah lah tiket bas
dah kehabisan. ES pun cuba kol member dia yang
duk KT. Nasib lah member dia sanggup
tumpangkan aku dengan ES kat rumah dia.

Kalau tak, jenuh jugak kami nak cari
tempat bermalam. Aku dengan ES memang datang
tanpa bawa apa2 baju lebih sebabnya plan asal
nak ambil adik dia and gerak balik Kelantan terus
Kejadian yang tak disangka. hahahah

Thanks to Peje and family. Mak dia memang baik sangat2
Adik and adik ipar dia pun layan kami
sebagai keluarga taw
Tak rasa macam tetamu pun duk rumah dia
Tapi lupa nak snap pic diorang.. :(


Aku dengan ES terpaksa kuar cari baju
untuk bermalam and juga berus gigi. hahaha
Kami terjah ke Mydin Mall je
Baju pun rembat yang paling murah je. hahaha
RM 11.00 @ RM 6.90 je sehelai.
ES tengah kol ma untuk maklumkan bahawa kami
bermalam kat Ganu. Anak soleh.....

Keesokannya kami bergerak ke Dungun
untuk ambil adik dia. Dalam perjalanan banyak lah plak
tempat yang bagi aku menarik.
Memandangkan kami masih awal, so stop lah kat pantai2
tepi jalan untuk bergambar sebagai
kenangan. hahahahaha.
Rantau Abang dah tak de penyu pun.
Dah tak de apa2 yang boleh dilihat.
Hanya pantai je yang ada.



Ni lah politeknik adik ipar aku
Aku datang ambil dia sebabnya dia dah last sem pun.
Banyak lah barang dia yang perlu dibawa balik.
Syabas berjaya habiskan Diploma... Guddddddd

Tengok barang2 dia je taw. penuh kete ni
Memang banyak betol. Ingatkan budak
laki tak banyak sangat barang,
tapi sangkaan ku meleset. hahahaha

No comments: