Monday 21 October 2013

0
Komen

Sunway Lagoon

Sunway Lagoon is a fun place
Not only for children but also for the adult too.
Aku memang dah lama plan nak g sana tapi tak
duit sentiasa je tak cukup untuk kesana
Almaklumlah.... mahal wei nak masuk ke sana
Memang tak kesempatan wang lah.. hahaha

Ni pun boleh masuk sebabnya kak ipar aku
yang dapat free ticket semperna
family day office dia. Wowwww,.....
kaya gila sebabnya setahu aku harga tiket
untuk dewasa ialah RM 120.00 and for
children is RM 90.00
Thanks to my sis in law yang sudi ajak
aku dengan ES. hahaha

Memang fun gila taw. Tambahan plak
breakfast and lunch di sediakan. Bukan makan
sebarangan taw. memang special menu lah
Jom.... tinjau beberapa keping pic aku g sana
Tak dapat nak buh semua pic nanti
berjela2 panjang...............

Cuba korang tengok plastik makanan yang disediakan
Banyak k sebabny ni untuk seluruh warga company dia
Memang meriah teramat2 taw. Aku pun terkejut sebabnya
company ni kaya gila.... hahahah

Aku dengan ES memang tak melepaskan peluang
yang ada depan mata. hahahah
So, kami memang main semua mainan yang disediakan
Yang mainan kepala kebawah pun aku try jugak
walaupun takut melanda diri. hahaha.

Sebelum aku mandi manda, aku berjalan dulu
untuk tengok sekitar Sunway ni and juga main
semua mainan. Bila berpeluh, baru terjun dalam air
hahahahah....
Sesiapa yang datang sini, aku nasihatkan try lah
semua permainan yang ada sebabnya kita dah bayar mahal
untuk masuk. hahahah. Tambahan plak
mainan air dia memang syok and best
Aku memang naik semua mainan air and juga mainan2 lain

Kalau nak berjalan, please make sure pakai
selipar sebabnya naik ke Jambatan Gantung ni
sangatlah panas. Nasib aku dengan ES pakai selipar

Ni saja2 aku bergambar sebabnya bagi aku tempat
ni sangat lah owesome. hahahahha
Sebelum ada anak boleh lah nak berhoneymoon cam ni.

Untuk anak2 kecil jangan bimbang sebabnya
ada sesetangah mainan yang tak berbahaya untuk
diorang tapi perlu diawasi oleh ibu bapa.

Okeh.. menu tengahari yang disediakan ialah KFC
Memang syok and best lah.
lepas je mandi, naik makan, and mandi sekali lagi
hahahaha.... Bakar lemak kata orang.
Masa kat sini langsung tak terasa penat, Tapi
bila je sampai rumah memang tido
tak ingat dunia. hahahaha

Disebabkan terlampau ramai yang tunggu turn
nak salin pakaian, so aku dengan ES
decided tak mau salin
Kami tunggu and berjalan2 sampai lah
pakaian kami dah sedikit kering. hahahah
Ni kami bergambar depan Hotel Sunway.

Kak ipar aku tak mandi sebabnya menjaga anaknya
yang sangatlah cumelllll
Aku ambil anak dia untuk mandi manda tapi
nangis lah plak. Tak sampai 5 min dalam air.
Takut agaknya. huhuhu

Last sekali..... pic aku depan gajah
Sunway kan memang tersohor dengan themanya gajah
Aku pun tahu kenapa..
Tak sempat nak siasat. hahahah
Nak tahu lebih lanjut boleh layari Sunway Lagoon Website
Tempat menarik seperti wild park, amazing park and
sebagainya


No comments: