Sunday 9 June 2013

0
Komen

Assignment Yang Bertimbun

Salam dan selamat berhujung kepada semua. 
Baru terasa nak rest, esok dah pun start kija.
Nyampahnya.. tido pun tak puas lagi.
Lepas je ari Jumaat yang aku bz ahap gaban, aku ingatkan boleh berehat.
Tapi sayangnya aku tak berehat jugak sebabnya aku baru teringat yang aku ada assignment yang perlu dihantar pada kelas hari Ahad ni.

Aku pun ada sedikit geram dengan lecture aku nie.
Time bagi kata submision date pada 23 June 2013.
So aku tak de lah kalut sangat sebabnya lambat lagi.
Tup2 member aku bagitaw yang kena submit Ahad ni jugak sklai dengan present
Dah lah family aku datang KL. Aku baru ingat nak spent dengan diorang
Tup2 kena jugak siapkan sebabnya aku langsung tak start buat lagi

Hari Sabt,  family aku je yang kuar jalan2. Aku and ES duk umah.
Aku suruh je ES joint diorang tapi ES kata tak mau tinggal aku sorang
Betapa suit and cutenya my ES.... Thanks sayang
So, aku pun penuh tekun buat kerja seharian taw. 
Aku buat lepas family aku kuar sebabnya anak buah aku sibuk nak tengok Upin Ipin kat laptop aku nie.
Memang tak dapat buat.
Thanks to ES jugak sebabnya tolong kemas umah, sapu umah and juga mop lantai.
Biasa lah bila dah ramai kat umah nie, memang jadi macam kapal pecah.
Aku memang langsung tak tolong sebab fokus pada assignment.

Aku ingatkan aku je yang tak buat, rupanya aku dapat kol dari member aku,
dia pun sama tak buat jugak and juga baru tahu. Lagi teruk.
Tapi apa yang membanggakan aku, aku dapat siapakan jugak walaupun buat seorang diri.
Padahal ni adalah kerja group. 
Bukan aku sombong tak mau buat group tapi just ada seorang je yang tinggal and i don't want to be with him
Aku pernah ada pengalaman buat kerja group dengan dia. OHHHHHH noo...
Aku tak nak ambil risiko. So, aku decided untuk buat sendiri sahaja. Tak da lah nak pk panjang. Lagi pun kalau aku buat dengan dia, memang aku je yang penat membuat. Dia memang duk goyang kaki and dengan senang hati, nama dia tertera kat hasil assignment 2. Dah lah dia 2 agak pendiam, nanti present tak cakap banyak. Aku plka tak pasal2 kena cover dia.
Akhirnya aku berjaya juga siapkan kerja aku dengan jayanya.
Usaha tangga kejayaan.


No comments: