Tuesday 18 June 2013

0
Komen

Biskut Digestives

Salam semua..
Hari Sabtu and Ahad hari tu, aku memang tak kuar umah langsung
just fokus pada assigment aku je.
 Punya lah susah
Aku pun heran, kami ni student part time napa lah dapat kerja cam nie
Aku kiranya ok lagi tak de anak.
kalau yang dah beranak pinak kan kesian
Dah lah makan masa yang lama. Aku yang tak de anak ni pun 2 hari taw.

Hari sabtu petang aku g membeli belah di Hero Ampang
Then aku juga seperti biasa akan mengambil biskut
Apa2 jenis biskut untuk makanan tambahan. hahahaha

So, aku terpandang 1 biskut yang aku tak pernah try.
Tetibe je ES kata biskut ni best.
naik heran aku. dia jenis yang tak suka biskut, tetiba je boleh cakap yang biskut 2 best.
Rupanya Ina (officemate) dia pernah beli and share dengan dia. Ni jeles ni.. huhuh
Tak de lah, c Ina 2 pun aku kenal malah rapat lagi.

Sabtu 2, lepas je melantak tomyam, aku pun sambung semula kerja aku yang terbengkalai
Aku buat kerja non stop
Ditemani ES tersayang yang sedang leka bermain games.
Aku tak kisah, asalkan dia temankan aku. hehehe

jam dah menunjukkan pukul 1 pagi, aku rasa hungry sangat2
Last2 teringat biskut yang dibeli petang tadi
Dengan rakusnya aku membuka and makan
WOWWWWWWWWWWWWW.. memang sedap

Sebabnya terasa Oat,. Then tengah makan half way ES pun kata:

ES : Biskut ni memang sedap tapi tak nampak tanda halal pun
Aku : ISHhhh,, tak de ke?
ES : Ina pernah bagitau honey dulu yang biskut ni tak de tanda halal (sambil belek2 biskut)
Aku : Yang, you biar betol... Tak kan boleh lepas jual plak if tak de halal.

Tapi memang betol pun, bila aku cek2 memang langsung tak de tertulis @ tertampal tanda halal itu.
So macam mana???? Boleh tolong jawab???





No comments: