Tuesday 11 June 2013

0
Komen

Restoran Thai Sedap

Salam semua..
Minggu lepas family aku datang KL.
so aku dengan kebiziaan yang melampau tak dapat nak masak2 kak family aku. Aku decided untuk bawa diorang kuar makan kat restoran yang bagi aku and ES agak mahal tapi memang puas hati. Aku actually nak bawa g makan kata umah aku sebabnya area umah aku pun bayak gak kedai makan cuma aku je yang tak pernah singgah. mana tak nya, kami kan bukan jenis yang suka makan kat luar. So terpaksa lah masak je. hehehe

Aku nak masak, tapi family aku nampak cam aku bz yang teramat2 so diorang pun kata makan kat luar. Cian jugak kat diorang, dah lah datang skala skale je umah aku, tetibe plak aku tak masak. Lantak lah labu.
Ok, aku bawa diorang g makan kat restoran yang terletak kat Bandar Sri Permaisuri (Kawasan umah lama aku. Time bujang2 dulu). hehehe.

Ok, direction nak kesini ialah u all kena cari Bandar Tun Razak / Bandar Sri Permaisuri yang dekat dengan HUKM, Stadium KL and juga LRT Salak Selatan. Then bila korang jalan2 sekitar 2 akan nampak banyak sangat shops lot berhampiran dengan masjid. Restoran ni berdekatan dengan AMBank.
 Walaupun kawasan umah aku tapi aku makan kat sini selepas 4 bulan kahwin. hahahahah. Ok, nama restoran ni Promtip Thai Restoran. Menu dia memang terbaik dari tomyam and juga makanan lain. Bagi family aku yang paling hampeh telor dadar sebabnya teramat2 rasa planta dia 2. Memang tak sedap langsung.

Promtip Thai Restaurant
Maaf ye kawan2. Aku dah pun rotate tapi aku tak tahu lah nape jadi cam ni bila upload ke sini.

Tomyam Putih yang kepedasan dia memang UUUMMPPPPP

Ikan Siakap 3 rasa

Abaikan tomyam. Yang penting Ayam Paprik kat belakang dia 2. Kureng sedap sikit berbanding time aku dengan ES g makan.

Adik aku yang kelaparan sedang menikmati hidangan yang enak

Kerabu mangga yang sedap sangat2

My sis dengan anaknya

Aku, ES and juga anak buah kesayangan. Dah tak de anak lagi kan, so pinjam anak orang je lah untuk jadikan pic ni nampak cam ada pertambahan keluarga. ahahahhaa


No comments: