Sunday 16 June 2013

0
Komen

Breakfast from my lovely husband

Aku kan kuar pergi Down Town pada Jumaat malam. 
Balik memang dah lewat malam. Aku memang balik terus tido sebabnya penat. heheh
Sabtu pagi plak aku memang bangun lambat sebabnya hari biasa aku bangun pagi. So nak qada tido lah ni. huhu

ES plak jenis dia, bila je tersedar pagi memang dah tak boleh tido.
ES tengok bini dia yang comel ni masih tido, so dia siapkan breakfast for us. 
OOWwhwhwhhw.. so sweet my husband. 
Aku pun terharu.

When i woke up, aku surprise when my husband bring roti bakar with eggs and also teh tarik for me. heheh
Aku tahu lah dia lapar cumanya aku kepenatan and ES plak tak kejutkan aku. Actually dia tak sampai hati nak kejutkan aku. huhu.
 Thanks dear.

Even the breakfast is just only roti bakar and eggs but that's more than enough for me.

Telor rebus.
ES memang suka makan telor rebus pun.
Tapi ES just makan yang putih je. Yellow egg for me.
ES kata a lot of cholesterol.
Jahat ES sebabnya bagi kat aku yang banyak cholesterol.
Saja nak bagi wife dia ni bertambah2 comel.

Roti bakar.
Bagi aku yang just woke up, tentu lah sedap. hahaha
Bangun dengan perut lapar, tentu lah telan semuanya. hahaha
Tapi memang sedap betul.
Air tangan my hubby of course should be best.

Mertua aku berniaga sebelum ni. Ada kedai makan, so ES bahagian buat air.
Sure lah air ES aku terbaik. Ni teh tarik. Memang kawwwww
Kalah kedai mamak tau. 

So, ini adalah menu utama breakfast kami on Saturday morning. hehe
Yang telah disediakan oleh my lovely husband.
Nampak macam bersepah on table because there is the laptop.
Aku punya kerja and juga ES yang tengah melayan internet.

No comments: