Friday 28 June 2013

0
Komen

Makanan di Concorde Inn KLIA

Entry aku ni masih mengisahkan tentang hotel yang aku stay time kursus.
Aku memang rasa amat berpuas hati dengan hotel ni.
Now aku nak share dari awal sampai lah akhir kursus apa yang aku makanan.
Makanan memang terlampau banyak sampaikan aku tak termakan
ES siap suh book terus untuk berbuka puasa.

dewan sajian.
Ni adalah half je. Aku duk belakang so xsempat nak nak ambil belah belakang
Besar n menarik
Serta kemas tersusun



Ni adalah makanan western sebabnya aku puas makan nasi. ni pun aku campur2 aduk jugak



tak sangka nasi kegemaran aku pun turut terhidang pada hari ke 3 aku kat sana. hehe
Boleh dikatakan makanan memang everyday bertukar
bukan makanan yang sama. That is the special about this hotel



boleh dikatakan sedap tapi tidak berjaya memikat hati
aku saja ambil untuk try sebabnya nampak ayam tergantung macam menarik

kek, puding and macam2 jenis lagi memang tak payah cakap lah
terlampau banyak. aku memang rembat semua sebabnya nak try
tapi memang marvelousssssss
sedap sangat2 lah


aiskrim ni hari ke 2 baru ada tak silap aku.
cedok sendiri
memang best lah.

ni adalah antara makanan yang aku sempat capture pic lah
ada jugak tambahan yang member2 aku ambil tapi aku tak snap.hehhe
overall makanan kat sini aku boleh bagi 9/10
memang sedap, bersih and juga a lot of variety.

untuk buka puasa if beli dari sekarang RM 57.00 nett
kalau tak, akan jadi RM 57.00 +++++
Aku nak beli tapi aku tak keluarkan duit lagi
Lagi pun aku rasa macam banyak kegunaan plak duit bulan nie
2 lah yang aku tak berani lagi nak usik apa2
aku kena tengok keadaan dulu.


No comments: