Friday 21 June 2013

0
Komen

Chicken Chop Sedap

Balik kija, terus merempit g Midvelly.
Aku temankan ES cari barang tapi sayangnya dah kehabisan stok
Barang apa, nanti jumpa baru aku story k.
Balik dari sana, aku terasa nak makan lah plak
Padahal kat office dah makan nasi

So, aku bgtau ES and dia pun bersetuju.
Kami decided nak makan Western tapi bukan dalam shopping mall
Kedai nearest dengan umah kami je lah
Aku pun singgah 1 kedai ni. Before ni aku g makan tempat member ES.
Tapi semalam, saja nak try tempat lain

So, kami terjah kedai makan


ni lah kedai makan yang kami makan
Tak jauh pun dengan umah aku

Aku rasa aku yang beria nak makan chiken chop, last ES plak yang beria.
Tapi chicken chop dia aku boleh bagi 5/5 sebabnya memang menjilat hingga ke kuku lah
Memang sedap. Sama sedap dengan 1 tempat yang pernah g makan
Area umah aku jugak , malah just in front of kedai ni je.
Persaingan yang cukup sihat. huhu

Aku oder keuwtiow goreng.
Tapi ada cerita di sebalik nya
tapi sayang aku tak sempat capture pic time 2

Ni dia chicken chop dia. Memang nampak pun interesting kan?
Makan pun memang sedap jugak taw


Makan harus lah teruja.
Baru boleh menikmati hidangan. hahaha


Ni memang menjadi kebiasaan abgi aku and ES
lepas je makan separuh, kami bertukar2
Baru boleh rasa semua makanan kat sini
sebab 2 time g makan kat kedai,
do not order the same thing
nanti tak leh nak exchange
Melainkan memang u all kedekut and tak mau orang ambil makanan kamu. hehehe
Ok, meh nak story
masa mula2 sampai makanan, kueytiow ni penuh gila dengan semut taw
memang aku terkejut tahap gaban
Aku rasa semut 2 duk kat daun bawang yang dia tabur atas makanan aku nie
Memang banyak teramat2
Tak basuh ke apa?
So, aku terus panggil pelayan 2 untuk change and aku siap bagitaw

"kak, tengok ni. ada semut dan saya nak yang baru. x Nak nak yang ni"

So aku pun tunggu dengan penuh debaran.
mana tak nya, takut dia bawa yang sama just buang daun bawang je ke
Mana boleh cam 2. Mesti lah kena masak lain.
tengok lah ES makan dengan penuh kusyuk.
Masakan dia memang sedap lah weii
memandangkan dah bayar mesti lah makan sampai licin pinggan ni.
Bean je yang tak makan sebabnya aku and ES memang tak suka
So, terpaksa tinggalkan jugak walaupun tahu ianya amalam Syaitan. huhu

Tengok lah, semuanya licin apa. hehehe







No comments: