Wednesday 26 June 2013

0
Komen

Concorde Inn Hotel KLIA

Kursus aku yang 1 lagi kat Concorde Hotel KLIA
Memang best and aku boleh share bawasanya hotel ni memang terbaik lah.
Dari sudut layanan and juga makanan memang tabik spring
Aku tak de apa nak cerita sebabnya biarlah gambar berbicara.hahahahahaha
Hebat betol ayat aku

Hotel dia memang luas and bersih. Walaupun view dia kat luar tak cantik. hehehe
Aircond memang sejuk and puas hati

Alamak... bergegar lah plak time nie. hehehe
Ni adalah dari sudut depannya.

Toilet yang bersih and juga luas jugak.




Kertas yang dibekalkan oleh hotel






Ni kat dewan sajian. Meja untuk kami memang dah diasingkan.
Makanan dia memang tak payah cakap. Terlampau banyak sampaikan nak pecah perot makan taw.. puas hati gilaaaaaaaaaaaa

NI yang dibekalkan dalam toilet
Sabun
SHampoo
Cutton Bath
Alatan Jahit
Shower Cap
Laundry Beg

Sini tak de lift ok.. and semuanya berasaskan terminal. Nama lagi hotel KLIA
So, aku menginap di Terminat 12. ALah ni kiranya macam tingkat lah
Kalau bilik 1222, so tingkat 12.
Sama lah dengan kat sini cumanya memang berjalan je sebabnya no lift


No comments: