Monday 3 June 2013

0
Komen

Pakej Komunikasi Belia - SKMM

Aku harap2 pagi ni adalah rezeki aku. hehehe
Before ni aku pernah bagitaw yang aku inginkan HP baru .
Then, pagi ni time aku tengah sibuk buat kerja,
ES kol and share tentang Skim Pakej komunikasi Belia nie.
Aku pun tak pasti jugak, then dengan segera aku te tinggal kerja masuk bilik mengadap internet untuk cari info yang sangat lah berguna
U all tau... just isi form, bawa IC kita ke digi stores yang menawarkan skim ni
Then bayar RM 50.00 untuk telefon alcate terus dapat.. Macam2 telefon lagi ditawarkan and harga bergantung pada setiap telefon.
YYIIPPPIIII...Cepat semua lompat bintang sampai keawan
kan senang je 2
Aku dah janji dengan ES yang aku nak g ari ni jugak memandangkan boss aku tak de
heheheh.. So boleh lah kuar sekejap
Aku dah tengok yang terdekat dengan aku ialah Sogo, Plaza LotYat and juga Times Squares.
Aku nak merempit je dengan moto memandangkan jalan yang agak jem.
Aku tak sanggup nak redah jem.
hehehehe. Walaupun aku berbaju kurung yang bakal menyebabkan kesukaran, tapi aku sanggup redah
Dapat Hp murah, baik rembat je. heheh
Borang u all boleh ambil kat sini............ Pakej Komunikasi Belia

ES dapat tahu pun melalui kawan dia yang dah pun g tebus kat Nilai.
Jauh benor dia g. Padahal jiran umah aku je. hehehe
Dia kata dia terpaksa g tebus di nilai sebabnya memang kehabisan stok
ES lagi2 lah semangat
Terus dia pun isi jugak memandangkan Hp dia pun bermasalah sekarang nie.
Nak charge pun kena buang bateri
Change bateri je. Boleh korang bayangkan macam mane?
Alah.......macam charge bateri camera gitu. hehehe.

Aku tak puas hati, so terus aku call direct dengan orang GIDI memandangkan aku juga adalah pelanggan digi. Cakap sendiri and tanya semua persoalan adalah jalan yang terbaik bagi aku.
padahal before ni anti dengan DIGI yang line nya tak pernah nak dapat kalau balik kampung belah mama aku kat Tanah Merah. Tapi, dengan pakej2 yang ditawarkan tetibe jadi sejuk hati. hahahahahahahah

No comments: