Friday 7 June 2013

0
Komen

Tension

Kalau u all semua baca blog aku before ni aku memang rilex teramat2 kat ofis
Sampaikan boleh buat assigment and juga main game.
Tapi setiap awal bulan memang bz yang teramat2
Sampaikan nak jenguk game pun tak sempat. hhehehe

Seperti hari ini, aku bz siapkan data sebabnya Isnin ni mesyuarat
Aku pun pelik dengan pihak atasan.
Nak buat mesyuarat tengok lah keadaan.
Awal bulan ari 2 pada hari Sabtu and Ahad.
Then cuti sekolah lagi. Makin ramai plak yang bercuti
Aku lah yang susahnya untuk kumpul maklumat.
Figure yang dikeluarkan oleh Jabatan Akauntan Negara pun pada 5hb.
bagi lah masa paling tidak seminggu untuk kumpul,
Aku tension sebabnya banyak benda baru plak yang pihak atasan mintak.
Tak menang tangan. Boss aku plak dengan slambernya suh aku OT
Dah lah family aku datang KL. Of course nak spent time dengan diorang
Dah lah pagi tadi kakak aku dah bagitaw yang malam ni nak makan kat luar.
maaf boss, terpaksa ingkar sebabnya nak bersama family.
Tapi janji akan siapkan kerja b4 balik. Tak rehat lah aku nampaknya hari ni. huhuhu

Pagi ni breakfast pun belom. Jam dah pukul 9.30 pun
Buat milo since pukul 7.45 lagi. Ramai plak yang keluar masuk bilik aku nie.


Malas nak routate. huhu

Meja yang bersepah
Ni semua fail yang perlu aku semak and sign
Staf aku bawa masuk ni dari semalam and nak petang ni. Tapi apakan daya. Aku tak mampu nak buat semuanya dalam 1 masa. Aku kena pentingkan mesyuarat sebabnya tak nak dimalukan dengan figure yang salah @ tak complete. hehehe.
Sabo je lahhhhhh

No comments: