Wednesday 26 June 2013

0
Komen

Sehari Sebelum Kursus

Memandangkan ni adalah kursus pertama yang aku anjurkan,
Aku amat2 lah takut sebabnya takut ada apa2 yang linking
Tapi aku tetap bersyukur dengan apa yang semua orang2 sekeliling aku yang banyak membantu aku. Macam kak ma, kak ita, cc bahrin.
Diorang adalah tonggak kejayaan kursus ni
Aku memang tak dapat nak buat seorang2 sebabnya terlampau banyak yang aku tak tahu macam mana cara nak handlenya.

Lepas je aku balik dari buat survey2 tempat kursus, aku balik ke office and pastikan semuanya  barang2 telah diambil sebabnya pagi Isnin memang dah tak datang office dah. Aku terus ke tempat kursus.
So, Jumaat petang aku pastikan semuanya dah di pack bagi memastikan tiada yang tertinggal.

Ni adalah barang2 yang telah di prepare oleh geng2 aku. Pastikan semuanya ada:Kertas (kegunaan peserta)
pen-pen (kegunaan peserta)
buku atucara (peserta + VIP)
senarai nama kehadiran
Gunting, pembaris,stapler (kegunaan urusetia)
Sijil
Dulang

Semuanya dah settle and akan di letakkan di dalam kerete terus bagi mengelakkan tertiggal



Ni ada lah laptop and juga LCD. Aku yang bawa balik sebabnya kereta aku 0 lagi time 2. Terpaksa bawa sendiri sebabnya tempat yang aku buat kursus tidak disediakan

Make sure jugak yang uruseia haruslah sediakan air and juga gula2 bagi mengelakkan peserta mengantuk.paham2 lah kalau dah namanya kursus. hehehe
Yang ni bahagaian kak ita. dia yang uruskan.
Tapi kalau buat kat hotel memang tak payah nak pk sebabnya pihak hotel akan sediakan

No comments: