Wednesday 26 June 2013

0
Komen

Persiapan Kursus / Bengkel

Ni adalah pic aku buat bengkel. Padahal dah berhari2 siap tapi baru nak upload. 
ehhh.. bukan time buat tapi persiapan. Maaf sebabnya aku tak de pic time tengah buat program sebabnya aku kalut dengan persiapan.
dah lah tengahhari 2 aku nak gerak ke 1 kursus lagi
huhuhu

sehari sebelum kena g tengok and pastikan semuanya ok. Cara susunan kerusi meja perlu di tetapkan bagi memastikan kedudukannya bersesuaian

Secara overall, ni adalah susunan yang geng2 aku pilih.
iaitu cara susunan Classroom

Pastikan sapa kah VIP kita and semestinya ada tempat khas untuk mereka.
Macam aku, sebenarnya tak de VIP pun tapi last minutes, ada lah plak.
Nasib baik geng2 ni semuanya ok untuk bagi jugak sofa ni
sebabnya dalam surat aku tak mention pun

ni adalah dewan sajian.
kena check juga untuk pastikan aturan dia ok. Ni kira ok sebabnya ada tabir yang memisahkan geng2 aku dengan orang luar

di dewan sajian memang diletakkan signage untuk pastikan tak bercampur dengan orang lain.

Pastikan buku acara disiapkan. Kalau boleh bezakan yang mana untuk VIP and juga untuk peserta. Macam aku, Kak Ita bahagian admin ni dia sediakan warna pink untuk peserta and kuning untuk VIP. Tambahan lagi, untuk VIP akan dilengkapka semuanya berbanding dengan peserta dimana hanya diletakkan atucara majlis, cover depan and juga senarai nama.

No comments: