Sunday 30 June 2013

0
Komen

Welcome Back My Husband

Actually banyak benda aku nak share kat sini
Ada berita gembira and juga berita sedih yang aku rasa memang tak boleh nak lupa. 
Aku mulakan dengan happy story dulu erk

Aku balik kursus hari khamis petang, and seperti mana sedia maklum,
ES akan pergi main sukan kat Kedah pada Khamis pagi
Kiranya aku duk umah alone lah

Tapi hari ni, ES dah balik pun. Nyipiiiiiiiiiii
Aku memang happy gila2 sebabnya dah tak tido sorang yang menyebabkan tradegis pada aku. Memang aku rasa teruk teramat2
Nanti aku cerita di entry lain k

Aku tak de nak tepek2 pic sebabnya aku tak de pic pun.hahahaha
Aku ingatkan ES balik keadaan rumah akan berubah sebabnya aku janji dengan ES yang aku akan kemas umah and terumatanya our bedroom because new bedroom set will be arrive this evening. But, the bad things had happened to me last night yang menyebabkan aku tak  dapat nak kemas rumah. heheh

Ok lah, aku nak rilex sebabnya terasa kepenatan and juga terasa penat sangat. 
Esok dah start kerja...nyampahnya.. 

No comments: