Monday 3 June 2013

0
Komen

Samsung Galaxy Y

Wah...... Sungguh panas di luar sana.
Aku memang kepanasan teramat sebabnya baru balik dari lunch
Lama gila aku kuar lunch. hehehe
Actually aku bukannya kuar suka2 hati taw
Aku before ni kalau tak de kija ape2 memang tak akan kuar dari office
Lagi pun lunch aku berbekal, so tak de lah nak kuar if tak de kija penting

Aku kuar dengan ES tadi g tebus Pakej Komunikasi Belia.
Puas aku mencari taw. nasib baik kami just keluar dengan motor je.
Aku kuar g Plaza Low Yat, tapi sayangnya dah kehabisan stok
So, aku berjalan plak ke Times Square, benda yang sama
Yang tingga hanyalah Bil. Yang ni aku tak nak sebabnya kena ikat kontrak 2 tahun sedangkan aku memang dah guna bil Digi sekarang ni. Buat apa aku nak ambil yang bil. Dah lah everymonth RM 58.00
Yang sekarang ni pun dah tak terbayar, nak tambah lagi
Memang idak lah..

Then aku ajak je ES ke Viva Homes sebabnya aku pk, ni time rehat
Kat kawasan KL tentunya orang akan mencari pakej SKMM ni yang selaris pisang goreng.
Tapi ES macam berkeras nak gak naik Plaza Sungai Wang
Aku memang dah malas sebabnya rasa macam tak akan jumpa je kat sini
Memandangkan ES paksa aku naik, aku pun ikut kan saja lah.
Aku memang tak sangka sebabnya masih ada stok kat kedai atas ni. hehehe
Memang tak disangka2....
U all kena tahu dengan teliti sebabnya aku pun tersalah paham tadi
Siap kol Digi Center untuk kepastian taw. heheh

Contoh : HP - RM 139.00   - yang dioffer dalam internet... Tapi kena paham coznya ni hanya lah harga telefon. Bukan termasuk pakej yang ditawarkan taw. Pakej yang perlu di beli ialah RM 50.00. So, semua skalai adalah RM 189.00. Sama juga jika Hp Alcate RM 50.00, 2 hanya lah harga telefon semata2. Anda perlu membayar RM 50.00 lagi untuk pakej yang ditawarkan. Jadi semuanya RM 100.00

Aku ingatkan kedai 2 saja nak cekik darah aku dengan harga RM 189.00
Aku siap gaduh dengan tauke kedai 2. hehe
Bila Digi explain, baru lah aku paham
Apek 2 pun bila aku tanya berapa harga HP terus kata RM 189.00 tanpa explain ape2 kat aku.. Padan muka hang..... hahahahah

Then, aku and ES decide untuk ambil Samsung Galaxy Y sebabnya hanya 2 sahaja yang menggunakan prepaid. Alcate dan juga Samsung.
Aku tak sure nak beli ke tak tadi sebenarnya tapi memandangkan hp aku yang keurzuran, aku pun decided untuk ambil je. hehehe
Ni dia hp baru aku daripada pakej yang ditawarkan ................................................


Galaxy Y

Aku ingatkan nak yang skrin besar sikit. Skrin ni hanya lah 3 inchi je.
Aku baru ingat nak hp yang molek cikit sebabnya boleh update blog bagai2 dalam 2. hehee
Tapi, aku rasa ni lah yang terbaik dengan aku. lagi pun tak payah pk panjang2 sebabnya kat umah dah ada internet pun.

No comments: