Saturday 22 June 2013

0
Komen

Family ES

Asyik2 kisah family aku, ES, rumah kami, and bagai2222...
semuanya kisah tentang aku je.
Aku kena jugak bercerita tentang ipar duai, mertua and family belah ES

Ok, entry kali ni aku nak story lah plak tentang family belah ES
They are big family.
Family aku tak sebesar fmily ES

Ramai x? Tapi ni pun bukan masuk semua lagi taw..
ES yang paling encem ...ecececec :)
Harus lah puji lki sendiri

Time ni perasmian kedai kak ipar aku kat Sek 7 UITM.
Yang baju biru 2 kak long and abang long. 

Jangan nak gelak erk.. Ni time ES kecil2.
2 lah dia macam 2. hehehhe
Gambar ni aku pun tak ingat bila tahunnya.
Tapi time ni kak long (baju maroon) pun tak kahwin lagi
Bila kenal aku, baru ES jadi encem.  

Ni anah buah aku yang agak nakal. hehhe
Anak Kak Ngah yang buka kedai 2.
Nama dia Aish.
Agak rapat dengan ES

Mana aku??????
Time ni tak kahwin and juga tak tunang lagi.
Mana boleh ikut, nanti hilang seri time kahwin. hahahahah
Diorang g jalan2 kat Bukit Fraser ni

Time ni adalah raya last diorang beraya di umah lama di Telipot
Lepas 2 berpindah kerumah baru di Kampung Baung. Sapa tak tahu, sila tanya cik google.
Kat pic ni 1 family tak de. Abang Aju. May be beraya umah mertua agaknya.



Tengok lah budak2 zaman sekarang
Kecil pun dah kenal permainan ni
Time aku dulu, mana lah ada. Main masak2 je. hehehhe
Yang tengah 2 bukan budak tapi bapak budak erk.
Adik ipar aku.

Yang baju pink ni lah Kak Ngah aku. Muka baru bangun tido
Tapi tetap comel. hhuuu
Yang seorang lagi adik ipar aku yang Pakar IT

No comments: