Sunday 16 June 2013

0
Komen

Our Dinner

Kan aku dah kata yang aku seharian buat assignment. 
Memang mengadap laptop je. No time to cook. hahha
But, the best things is my ES very understanding and willing 
to wait for me until i finish it. 

Aku tahu actually ES is very hungry because we only had the breakfast.
2 pun yang dia buat. hehhe
Lepas Asar aku ajak ES kuar g Hero memandangkan dalam peti kami memag dah 0.
Aku kuar dengan perut yang lapar. ES pun sama.

Balik dari Hero, aku singgah jap kat kedai Bundle yang besar. Aku lupa plak nama kedai ni.
Tapi bundle dia memang baru and juga bukan jenis yang dah dipakai. Memang banyak sangat baju2 baru yang cantik.
Aku ingatkan tak mau singgah but, everyday aku balik kerja, lalu situ and always see a lot of people. Aku pun ajak ES singgah.
Aku sungguh teruja bila masuk sebabnya a lot of choice. 

Balik je rumah aku terus masak sebabnya perut memang minta diisi. hehe
Aku masak benda yang paling simple which is TomYam.
For your info, this is my first trial. I never did it before sebabnya aku takut nak buat. hehe

Tapi akhirnya memang menjadi Tomyam aku nie. ES siap puji taw sedap.
Tapi tak tahu lah kot2 dipuji sebabnya memang dalam keadaan lapar. hahaha

Jangan menilai telor dari luaran.
Nampak cam hangit tapi terbaik dari ladang. hahahaha
Aku masak benda yang aku boleh tinggal atas dapur je sebab kepenatan and juga  pk nak siapkan kerja lagi.

So, ni lah tomyam which is percubaan pertama aku.
Agak menjadi jugak lah.
Lupa nak tanya ES berapa bintang for my dinner dish. hehehe
He always give me some rating for my dish to let me know my prestasi. huhuu

So aku menikmati dengan lazatnya dlam keadaan yang sangat kelaparan.

No comments: